بهترین برندهای کولر گازی

بهترین برندهای کولر گازی

با فرا رسیدن تابستان و گرمای طاقت فرسای هوا، بازار فروش انواع برند کولر گازی هر ساله رونق می گیرد و افراد جامعه جهت خرید به مراکز  فروش برترین مدل های کولر گازی موجود مراجعه می کنند. اما با وجود تعداد زیاد مدلها و برندهای انواع کولر گازی، انتخاب و خرید بهترین مدل و برند دشوار به نظر می رسد. به همین منظور بهتر است اطلاعات جامع و کاملی در مورد برندها و مدل های متنوع کولر گازی در اختیار داشته باشیم تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشویم. در این مقاله در کلید املاک, سعی شده 12 برند و مدل برتر بر اساس میزان فروش  و رضایت مشتریان و همچنین گارانتی و شرکت سازنده معرفی گردد.

کولر گازی اسپلیت اجنرال:

کولر-گازی-اسپلیت-اجنرال

یکی از بهترین و برترین برندهای موجود در بازار برند اجنرال است که با فاصله قابل توجهی بهترین کولر گازی موجود در بازار می باشد. در ابتدا این شرکت محصولات خود را به نام برند فوجیتسو تولید می کرد. پس از آن گروه تولیدی اجنرال در سال 1960 میلادی وسایل تهویه مطبوع را به خط تولید خود اضافه نمود و با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز تجهیزاتی بسیار مطلوب تولید و روانه بازار می کند. کارایی بالای کولر گازی های اجنرال در دماهای بیشتر از 50 درجه سانتی گراد باعث شده که سهم فروش مناسبی در بازار آسیا و خاورمیانه و همچنین در سطح جهان را از آن خود کند. برند اجنرال مدل های مختلف پنجره ای ، پرتابل و دیواری کولر گازی را طراحی و روانه بازار می کند. این مدل ها دارای ظرفیت های متفاوت و کمپرسورهای روتاری، اسکرال و پیستونی می باشند که با توجه به قدرت خنک کنندگی بالا قابل استفاده در تمام نقاط ایران می باشد. شرکت تهویه نیا  نماینده انحصاری اجنرال می باشد که از سال 1371 در زمینه واردات و فروش کولر گازی اجنرال در کشور فعالیت می کند.

 

کولر گازی اسپلیت گری:

کولر-گازی-اسپلیت-گری

یکی دیگر از بهترین برندهای کولر گازی در بازار ایران برند گری می باشد؛ این شرکت در زمینه طراحی و تولید  تجهیزات تهویه مطبوع فعالیت قابل توجهی دارد و همواره محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند. این کمپانی تولیدی در سال 1991 میلادی در یکی از شهرهای چین به نام زوها فعالیت خود را آغاز نمود. برند گری مدل های مختلفی مانند دیواری، کاستی،ایستاده، مولتی پنل ساده و پنجره ای را تولید می کند. به همین دلیل از فروش بالایی برخوردار است. همچنین این شرکت محصولات دیگری  مانند فن کویل، چیلر، پکیج پشت بامی، تصفیه هوا، هواساز و مدل های دیگر تهویه مطبوع را طراحی وتولید می کند. گری سعی دارد با توجه به تقاضا و نیاز مشتریان، لیست محصولات خود را افزایش داده و نیاز بازار را تأمین نماید. کمپرسورهای مورد استفاده در کولر گازی گری با توجه به نوع آب و هوا است مانند پیستونی مناسب آب و هوای گرمسیری و اسکرال و روتاری مناسب مناطق معتدل و مرطوب می باشد. کولر گازی برند گری در ایران با 5 سال خدمات پس از فروش شرکت تهویه نیا عرضه می گردد.

کولر گازی اسپلیت ال جی:

کولر-گازی-اسپلیت-ال-جی

کولر گازی ال جی  یکی دیگر از برترین برندهای شناخته شده در بازار است. این برند در سال 1997 با ترکیب، شرکت گلداستار و لاکی در زمینه ساخت لوازم خانگی فعالیت خود را آغاز نمود. کمپرسورهای مورد استفاده در کولر گازی اسپلیت ال جی مناسب آب هوای معتدل و مرطوب و از مدل روتاری می باشد. این شرکت از تکنولوژی روز مخصوص کولر گازی به کار می برد و با استفاده از فناوری اینورتر از کمترین انرژی استفاده می کند. استفاده از کیت اینورتر باعث افزایش بازدهی 73 درصدی و صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد و گزینه مناسبی برای کسانی است که مصرف انرژی برایشان مهم می باشد که باعث می گردد برترین کولر گازی در بازار شناخته شود. برند ال جی همواره در زمینه ی تولید کولر گازی،  جایگاه بسیار مناسبی دارد و تولیدات خود را به بازار کشورهای بسیاری روانه می کند. برند ال جی کولر گازی را در مدل های پرتابل، کاستی و دیواری طراحی و تولید می کند. همانطور که احتمالاً می دانید، در ایران، محصولات ال جی با خدمات پس از فروش گلدیران عرضه می گردد.

کولر گازی اسپلیت سامسونگ:

کولر-گازی-اسپلیت-سامسونگ

سامسونگ در میان همه برندهای معتبر تولید کولر گازی، یکی از برترین برندهای کولر گازی در بازار ایران به حساب می آید. این شرکت در سال 1938 میلادی با مدیریت بیونگ چول تأسیس گردید. دفتر مرکزی این کمپانی بزرگ در کره جنوبی و شهر سئول مستقر می باشد. یکی از ویژگی های مورد علاقه مشتریان مصرف کم انرژی می باشد که شرکت سامسونگ با استفاده از کیت اینورتر در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی نموده است. کمپانی سامسونگ در ساخت کولرهای گازی سامسونگ از کمپرسورهای اسکرال و روتاری جهت آب و هوای معتدل و مرطوب بهره می برد. در ایران، شرکت سام سرویس نمایندگی انحصاری و فروش خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ بر عهده دارد که کولر گازی را با ضمانتی 5 ساله در اختیار مشتریان قرار می دهد. این کمپانی انواع کولر گازی پنجره ای، ایستاده، پرتابل و دیواری با ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می کند.

کولر گازی اسپلیت جی پلاس:

کولر-گازی-اسپلیت-جی-پلاس

یکی دیگر از برندهای مطرح کولر گازی در ایران جی پلاس می باشد. این برند توسط یکی از شرکت های زیر مجموعه گلدیران تأسیس گردیده که نیاز بازار داخلی ایران و خاورمیانه را تأمین می کند. این برند در تولید انواع لوازم و تجهیزات صنعتی، دیجیتال و خانگی فعال می باشد که با استفاده از تکنولوژی روز محصولات خود را روانه بازار می نماید. کولر گازی های جی پلاس با عملکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی در فصل تابستان و زمستان مزیت مناسبی دارند. دارای عملکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی اند و با توجه به این مزیت در فصل تابستان و زمستان کاربرد دارند. یکی دیگر از مزایای کولر گازی جی پلاس استفاده از تکنولوژی که گلدیران از آن بهره می برد. احتمالا نام تکنولوژی اینورتر در کولرهای گازی را شنیده اید، که Dual Inverter در اختیار هلدینگ ال جی قرار دارد که در مصرف برق تا 73 صرفه جویی می کند. گاز مورد استفاده در این برند کولر گازی به لایه اوزون آسیبی وارد نمی کند و با تکنولوژی مورد استفاده پرتاب باد یکنواختی دارد که باعث خنکی یکنواخت محیط می گردد. کولر گازی جی پلاس با ظرفیت های متنوع هوادهی 9000 تا 30000 فقط در مدل دیواری طراحی و تولید می شود که بازدهی بالایی دارد. کولر گازی جی پلاس با ضمانت گلدیران عرضه می شود.

کولر گازی اسپلیت گرین:

کولر-گازی-اسپلیت-گرین

برند گرین یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه ساخت سیستم های تهویه مطبوع و ساخت کشور چین می باشد که با استفاده از تکنولوژی و نیروهای متخصص اقدام به طراحی و ساخت تجهیزات برودتی می نماید. این برند با استفاده از مواد اولیه مرغوب کولر های گازی  در مدل های مختلف ایستاده، دیواری، و پرتابل و با قابلیت سرد و گرم در روزهای آغازین فروش خوبی را از آن خود نمود. به واسطه مرغوبیت مواد اولیه آن، محصولاتی با سطح کیفیت بالا عرضه می کند و از همان سال های نخست آغاز به کار از فروش خوبی برخوردار می باشد. مدل های کولر گازی گرین با ظرفیت های هوادهی متنوع 9000 تا 60000 ساخته و روانه بازار می گردند. کمپانی گرین در ساخت محصولات خود از کمپرسورهای اسکرال، تروپیکال، روتاری و پیستونی جهت سازگاری با آب و هوای مختلف بهره می برد. در ایران شرکت پشم شیشه پارس واردات و عرضه محصولات گرین را از سال 1386آغاز نمود، و با فعالیت خود توانسته سهمی از بازار را به خود اختصاص دهد. این برند کولر گازی با 2 سال ضمانت اصلی و 5 سال ضمانت طلایی پشم شیشه پارس در سطح کشور به فروش می رسد..

کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور:

کولر-گازی-اسپلیت-ایران-رادیاتور

یکی دیگر از برندهای مطرح کشور که در بازار داخلی و خاورمیانه فعالیت می کند ایران رادیاتور است. این کمپانی با استفاده از مهندسان و متخصصان ایرانی و آزمایشگاه های پیشرفته توانسته از بهترین برندهای خاورمیانه را از آن خود نماید. علت آن است پیرو بررسی این محصولات در آزمایشگاه توسط این متخصصان، مشخصات آن طبق استانداردهای بین المللی طراحی و تولید می شوند. این کمپانی در ایران توسط نادر شکیب در شهر زیبای رشت و در سال 1358 تأسیس گردید، که در آغاز تجهیزات گرمایشی طراحی و تولید می نمود؛ که سالیان متمادی در این زمینه موفق به صادرات محصولات خود شد. پس از چند دهه در سال 1395 اقدام به طراحی و تولید کولر گازی نمود که در بازار ایران توانست با فروش مناسب خود سهمی از بازار داخل را به خود اختصاص دهد. یکی از برترین برندهای کولرهای گازی موجود در بازار ایران با مارک توشیبا توسط ایران رادیاتور تولید گردیده است که از کمپرسور روتاری بهره می برد. با توجه به کیفیت محصولات ایران رادیاتور که به لطف متخصصان مجرب آن مطابق با به روزترین استانداردها می باشد، استفاده از تکنولوژی روز و ظرفیت های هوادهی مختلف از 9000 تا 30000 بی تی یو بر ساعت باعث کیفیت متمایز و قابل رقابت با برندهای خارجی شده است. همچنین در ساخت و طراحی پنل داخلی این مدل از کولز گازی نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته شده تا در فضای داخلی زیبایی خاص خود را داشته باشد. کمپرسور روتاری مورد استفاده در  کولر گازی ایران رادیاتور مناسب آب و هوای معتدل و مرطوب می باشد که با توجه به مشخصات اعلامی می تواند در صف بهترین کولرهای گازی قرار بگیرد. برند کولر گازی ایران رادیاتور با خدمات پس از فروش و ضمانت 5 ساله ایران رادیاتور در نمایندگی های کل کشور به فروش می رسد.

کولر گازی اسپلیت میتسوبیشی:

کولر-گازی-اسپلیت-میتسوبیشی

یکی دیگر از برترین برندهای کولر گازی میتسوبیشی می باشد. این برند در زمینه های مختلفی فعالیت دارد که یکی از آن ها تجهیزات خانگی الکترونیک می باشد. این شرکت ژاپنی با دفتر مرکزی خود در شهر توکیو ژاپن ابتدا در زمینه حمل و نقل فعالیت نمود سپس با گذشت چندین سال در زمینه های دیگر فعالیت خود را گسترش داد. این شرکت با مدیریت ایوازاکی یاتارو در سال 1870 تأسیس گردید. سپس در سال 1921 میلادی  فعالیت خود را در زمینه تولید و طراحی تجهیزات تهویه مطبوع آغاز نمود. این کمپانی با استفاده از تکنولوژی های روز و منحصر بفرد اقدام به طراحی و تولید داکت اسپلیت، کولر گازی اسپلیت و اسپلیت مرکزی نمود و در بازار عرضه نمود و سهم بالایی از فروش بازار را به خود اختصاص داد. کمپانی میتسوبیشی انواع کولر گازی مانند ایستاده، دیواری و پنجره ای را با ظرفیت های مختلف از 12000 تا 30000 بی تی یو بر ساعت را طراحی وعرضه  نموده است که از کیفیت بالایی برخوردارند. یکی از مزایای کولر گازی میتسوبیشی استفاده از  فیلتر گیاهی می باشد؛ که باعث تصفیه هوای محیط می گردد که فقط مختص برند میتسوبیشی می باشد. در ساخت این نوع از کولر گازی از کمپرسور روتاری مناسب مناطق معتدل و مرطوب استفاده شده که پرتاب باد و قدرت مناسبی دارا می باشد. شرکت دامون سرویس کولر گازی های میتسوبیشی را با ضمانت و خدمات پس از فروش 5 ساله در بازار ایران عرضه می نماید.

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۰.۰
۰ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران