کلید املاک/ مجله های کلید املاک/ مشاورین املاک/ بهترین محله های تهران به ترتیب
بهترین محله های تهران به ترتیب

بهترین محله های تهران به ترتیب

توسط اکبری

بخشی از جامعه ما متمول هستند و در بهترین محله های تهران زندگی می کنند ولی افراد بسیار زیادی توان مالی کافی برای زندگی در مناطق بالا را ندارند و گاهی حتی بهترین روستاهای اطراف تهران برای زندگی را انتخاب می کنند. اطلاع از اینکه بهترین محله های تهران به ترتیب کدامند احتمالا برای شما هم جذابیت دارد، پس در ادامه همراه ما در کلید املاک باشید.

معرفی بهترین محله های تهران

همان طور که می دانید تهران به دلیل پایتخت بودن و موقعیت اقتصادی و شغلی عالی که دارد یکی از شلوغ ترین شهر های ایران می باشد، با بهترین محله های تهران به ترتیب آشنا شوید:

1. ولنجک

لازم است که بدانید ولنجک یکی از بهترین محله های تهران می باشد و درمنطقه ۱ تهران قرار دارد ولنجک در شمال تهران و نزدیک ارتفاعات توچال قرار گرفته است.

2. فرمانیه

فرمانیه نیز یکی از بهترین محله های تهران بوده و قدمتی ۲۰۰ ساله دارد که در منطقه ۱ تهران واقع شده است.

?? خرید خانه ویلا در مازندران

3. قیطریه

قیطریه با توجه به آب و هوای عالی که دارد یکی از بهترین محله های تهران می باشد و واقع در منطقه ۱ تهران است. گفتنی است قیطریه باغ بزرگی بوده که ناصرالدین شاه آن را به محل سکونت خود تبدیل کرده بود.

4. الهیه

الهیه در منطقه ۱ تهران واقع و یکی از بهترین محله های تهران بوده و شرایط آب و هوایی عالی دارد.

5. تجریش

تجریش با قدمت زیادی که دارد یکی از معروف ترین محله های تهران محسوب می شود. تجریش نیز در منطقه ۱ تهران واقع شده و بازارش بسیار معروف می باشد.

6. نیاوران

نیاوران نیز یکی از بهترین محله های تهران بوده و شرایط آب و هوایی فوق العاده ای دارد. این محله واقع شده در منطقه ۱ تهران و دارای ساختمان هایی با نمای بی نظیر می باشد.

7. زعفرانیه

زعفرانیه یکی دیگر از معروف ترین محله های تهران است که در منطقه ۱ تهران واقع شده و انتخاب اول هر فردی برای زندگی می باشد.

بهترین محله های تهران

8. فرحزاد

فرحزاد در زمان های قدیم یک روستای خوش آب و هوا بوده است که امروزه به یکی از بهترین محله های تهران تبدیل شده است و یک مکان توریستی با جاذبه های زیبا برای گردشگران می باشد که در منطقه ۲ تهران واقع شده است.

9. شهرآرا

شهرآرا نیز یکی از بهترین محله های تهران و واقع در منطقه ۲ تهران است.

10. گیشا

گیشا با نام کوی نصر هم شناخته می شود که یکی از بهترین محله های تهران بوده و ۹۰ درصد ساکنان گیشا باسواد هستند. گیشا واقع در منطقه ۲ تهران است.

11. سعادت آباد

سعادت آباد واقع شده در منطقه ۲ تهران به منطقه لوکس معروف می باشد و یکی از بهترین محله های تهران است و دارای امکانات ویژه شهری می باشد.

?? خرید و فروش زمین در نوشهر

12. پونک

پونک یکی دیگر از بهترین محله های تهران بوده و در بین افراد بسیار محبوب می باشد. بخش اعظم آن در منطقه ۵ شهرداری و بخش دیگر آن در منطقه ۲ تهران واقع شده است و قیمت خانه های این محله بسیار گران هستند.

13. ونک

در ونک فروشگاه های بسیاری وجود دارد و دارای ساختمان بسیار زیبا می باشد و یکی از بهترین محله های تهران است و قدمت بالایی دارد.

14. تهرانپارس

تهرانپارس محله ای بزرگ است که در منطقه ۴و۸ تهران قرار گرفته است.

15. شهران

شهران در منطقه ۵ تهران واقع شده و یکی از معروف ترین محله های تهران محسوب می شود.

16. سید خندان

این محله در تهران یکی از فرهنگی ترین محله ها بوده که واقع در منطقه ۷ و یکی از قدیمی ترین محله های پایتخت می باشد.

17. شهرک غرب

شهرک غرب در واقع همان شهرک قدس می باشد که یکی از معروف ترین محله های تهران است. در شهرک غرب خانه های لوکس بسیاری وجود دارد؛ شهرک غرب واقع در منطقه ۲  تهران می باشد.

  
سخن آخر
همانطور که در مطلب بالا متوجه شدید در تهران محله های معروف بسیاری وجود دارد، سایت کلید املاک تمام اطلاعات لازم درباره این موضوع را در اختیار شما قرار می دهند که شما می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی اطلاعات لازم را کسب کنید.

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۰.۰
۰ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران