بهترین مناطق ویلایی تهران

بهترین مناطق ویلایی تهران

توسط اکبری

امروزه نه تنها در کشور ایران بلکه در خیلی از کشورهای دنیا زندگی شهرنشینی گسترش یافته است و بیشتر شهرها  شلوغ شده اند و به همین دلیل خانه ها بیشتر به شکل آپارتمانی میباشد و خبری از خانه های ویلایی و حیاط دار نیست. اما خیلی از افراد مایلند که همچنان که برای زندگی و کار و بعضی ها برای سرمایه گذاری اقدام به خرید خانه های ویلایی کنند.یکی از سوال های پرتکرار که خیلی پرسیده می شود این است که بهترین مناطق ویلایی تهران چه مناطقی هستند. اگر شما هم مایلید که پاسخ این سوال را بدانید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید چرا که ما در این مقاله از کلید املاک به بررسی چند منطقه از بهترین مناطق ویلایی تهران پرداخته ایم.پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

تهران یا اطراف تهران

شاید در خود شهر تهران نیز خانه های ویلایی باشند ولی به دلیل شلوغی و آلودگی های صوتی و همچنین آلودگی هوا آنچنان که باید و شاید آن حس آرامش را به ساکنین منتقل نمیکند به همین خاطر خیلی از افراد تصمیم میگیرند که در اطراف و یا قسمت های دور از شهر اقدام به خرید ویلا کنند.با توجه به اینکه شهر تهران تقریباً از شهرهای شمالی کشور محسوب می شود اطراف این شهر  مناطق زیبایی وجود دارند که می توانند گزینه مناسبی برای ساخت و خرید ویلا باشند.

همچنین برای اجاره ویلا تهران می توانید از کلید املاک کمک بگیرید.

بهترین مناطق ویلایی تهران چه مناطقی هستند؟

منطقه لواسان

به جرات میتوانیم بگوییم که منطقه لواسان یکی از بهترین مناطق ویلایی تهران می باشد که از محبوبیت بالایی در بین ساکنین تهران و کل کشور برخوردار است. این منطقه به دلیل داشتن ویلاهای لاکچری و لوکس و آب و هوایی بسیار مطلوب جزء مناطق بسیار معروف ویلایی در تهران می باشد از نظر موقعیت مکانی برای جابجایی های بین شهری این منطقه در شمال شرقی تهران واقع شده است و چیزی حدود ۱۵ دقیقه از طریق اتوبان بابایی با شهر تهران فاصله دارد. یکی دیگر از نکات بارز این منطقه جاهای دیدنی برای گردش می باشد، که از مهمترین آنها می توان به رودخانه لواسان، پارک جنگلی تلو و سد لتیان اشاره کرد. یکی از نکات جالب توجه در مورد این منطقه از تهران این است که خیلی از افراد برای جذابیت بیشتر اقدام به ساخت برکه های مصنوعی در ویلا و اطراف ویلا می کنند.

منطقه کوهسار

یکی دیگر از بهترین مناطق ویلایی تهران منطقه کوهسار می باشد. کوهسار یکی از مناطق ویلایی اطراف تهران است که با منطقه کردان آب و هوای یکسانی دارد. منطقه کوهسار با وجود ویلا های بزرگ و کوچک لوکس یکی از مناطق محبوب در تهران می باشد و همچنین از لحاظ قیمت خانه و خانه های ویلایی این منطقه نسبت به سایر قسمت های ویلایی تهران قیمت مناسب تری دارد.

منطقه کردان

کردان یکی از بهترین مناطق ویلایی تهران می باشد. این منطقه در واقع جزء استان البرز و حومه تهران می باشد. این منطقه دارای یک آب و هوای بسیار خوش است که همین موضوع باعث شده است تا روز به روز بر ساکنین منطقه افزوده شود. با توجه به رشد جمعیت این منطقه ساخت و ساز ویلاهای آن هم مسلماً بیشتر شده است و اگر نگران هزینه ویلا باشید باید بگویم که در کردان ویلا های لوکس با هزینه های قابل قبول و کم هم وجود دارد. نکته قابل توجه در مورد این منطقه این است که این منطقه برای گذراندن تعطیلات نیز بسیار جای خوبی می باشد. اگر شما قصد اجاره ویلا کردان را داشته باشید باید بگویم که قیمت اجاره ویلا های این منطقه بسیار مناسب است آب و هوای این منطقه کوهستانی و سرد می باشد.

دماوند

باید بگویم که یکی از زیباترین و بهترین مناطق ویلایی تهران شهر دماوند است.این شهر در سال‌های اخیر جزء شهرهای نمونه در عرصه گردشگری بوده است. پوشش سبز این منطقه باعث شده است که این شهر از زیبایی قابل توجهی برخوردار باشد. خیابان های پر درخت این شهر باعث ایجاد یک هوای پاک در این شهر شده است. همچنین گذر یک رودخانه به نام رودخانه تار در مرکز شهر جذابیت و زیبایی این شهر را دوچندان کرده است.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی بهترین مناطق ویلایی تهران پرداختیم و چند منطقه را به صورت اجمالی توضیح دادیم. شما می‌توانید به این مناطق مناطقی مانند: طالقان، شهریار، شهرک ناز، شهرک زیبادشت، شهرک های ویلایی کرج، شهرک ویلا دشت، ملارد جنوبی، ملارد شمالی، شهرک امیریه یا کردامیر، شهرک کردزار، شهرک ولفجر و شهرک تیسفون را نیز اضافه کنید.

باید توجه داشته باشید که در نهایت چیزی که می تواند بیشتر از هر چیزی در انتخاب شما موثر باشد میزان بودجه شما برای خرید ویلا می باشد شما میتوانید با توجه به بودجه مد نظر خود در هر کدام از این مناطق ذکر شده اقدام به خرید ویلا کنید.

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۵.۰
۱ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران