کلید املاک/ مجله های کلید املاک/ معماری و دکوراسیون/ 5 راه برای تبدیل کردن خانه به محل کار
5 راه برای تبدیل کردن خانه به محل کار

5 راه برای تبدیل کردن خانه به محل کار

توسط اکبری

آیا با 5 راه برای تبدیل کردن خانه به دفتر کار آشنایی دارید؟ آیا میدانید مزایای تبدیل خانه به دفتر کار چیست؟ بسیاری از افراد می خواهند با تبدیل کردن ساختمان های مسکونی به ساختمان های اداری یا حتی تجاری اشتغال زایی کنند.

قطعا می دانید که برای تبدیل کردن خانه به دفتر کار بایستی قوانین و نکات بسیار زیادی مورد توجه قرار بگیرد. چنانچه با رعایت نکات مهم اقدام به این کار کنید قطعاً هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نمی‌آید. اما سایت کلید املاک برای کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان در ادامه توضیحاتی را ارائه می دهد.


بررسی 5 راه برای تبدیل کردن خانه به دفتر کار


در دنیای پیشرفته و مدرن امروزی بسیاری از افراد به دنبال اشتغالزایی هستند. حال اینکه برخی از افراد نیز می خواهند  خانه های خود را به دفتر کار تبدیل کنند. برای تبدیل کردن خانه به دفتر کار بایستی قوانین و شرایط بسیار زیادی مورد توجه قرار بگیرد.

مهمترین گام های تبدیل خانه به دفتر کار

تمامی این قوانین و شرایط به عنوان راهنمایی هستند که به شما کمک می کند تا صفر تا صد این پروژه را به راحتی پشت سر بگذرانید. حال اینکه ۵ راه برای تبدیل کردن خانه به دفتر کار وجود دارد که به عنوان طلایی ترین نکات کلیدی این پروسه بزرگ به شمار می‌رود. برخی از نکات مهم عبارتند از:


1-در گام نخست باید بدانید که برای این کار نیاز به مدارکی نظیر مدرک شناسایی شخص مالک، اصل سند ملک، تسویه حساب، عوارض شهرداری، برگه تسویه عوارض شهرداری و همچنین مجوزهای لازم سازمان و ادارات مربوطه می باشد. شما قبل از هرکاری بایستی مجوزهای لازم برای این کار را دریافت کنید. بدین منظور نیز بایستی با کارشناسان بسیار خبره و با تجربه همکاری داشته باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه های کمی بتوانید این فرایند را پشت سر بگذرانید. البته بایستی به دفاتر خدمات نوسازی به منظور ثبت درخواست نیز مراجعه کنید: که بدین منظور فرمی را جهت پر کردن مشخصات مالک دریافت خواهید کرد.


2-بازرسی از محل یکی دیگر از اقداماتی است که بازرسان دفاتر نوسازی این فرآیند را پشت سر می گذرانند. در واقع بررسی هایی در این مرحله صورت می‌گیرد که موقعیت محله، همسایه ها و موقعیت کوچه و خیابان در این گام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


3-پس از اینکه بازرسی توسط بازرسان صورت گرفت و مشکل خاصی وجود نداشت آنگاه تهیه نقشه کاربری توسط بازرسین صادر می گردد.
4-اکنون نوبت به تهیه نقشه و همچنین اخذ برخی از مجوزهای لازمه میباشد. شخص مالک موظف است تا پس از صادر کردن نقشه بر اساس طراحی نقشه اقدامات لازم راحتی جهت کسب مجوز های لازم انجام دهد.
5-در مرحله پنجم نوبت به نوسازی ملک می رسد. پس از اینکه تمامی مجوزها اخذ گردید و مراحل قانونی طی شد با اخذ نقشه نوبت به نوسازی است که متناسب با میزان بودجه و شرایط موجود در این مرحله پشت سر گذاشته می شود.


نتیجه گیری


آشنایی با ۵ راه برای تبدیل کردن خانه به دفتر کار به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ مشکلی و رعایت قوانین و مقررات خاص این پروسه را پشت سر بگذارید. امروزه افراد زیادی با تبدیل ساختمان های مسکونی به ساختمان‌های اداری، تجاری یا غیره قصد دارند اشتغالزایی کنند.

برای تبدیل خانه به دفتر اداری شرایط و قوانین بسیارزیادی وجود دارد که تک تک آنها بایستی مورد توجه قرار بگیرد. حال اینکه رعایت قوانین و شرایط به شما کمک می کند تا این پروسه را به راحتی و بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذرانید. اما برای تبدیل کردن خانه به دفتر کار شما نیاز به مشاوره و همکاری با کارشناسان خبره دارند. از این رو پیشنهاد می شود تا با کارشناسان مجموعه سایت کلید املاک مشورت داشته باشید.


این سایت به عنوان یکی از معتبر ترین سایت هایی است که در این زمینه شما را راهنمایی می‌کند. در واقع کارشناسان خبره سایت کلید املاک تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهند تا بدون هیچ مشکلی این پروسه را به ساده ترین شکل ممکن پشت سر بگذرانید. البته شما می‌توانید صفر تا صد تمامی مراحل این پروسه را نیز به کارشناسان فنی و متخصصین مجموعه واگذار کنید.
 

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۰.۰
۰ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران