کلید املاک/ مجله های کلید املاک/ توصیه های اجاره و خریدخانه/ راهنمای خرید ویلا در رامسر به صورت جامع و با بررسی دقیق
راهنمای خرید ویلا در رامسر به صورت جامع و با بررسی دقیق

راهنمای خرید ویلا در رامسر به صورت جامع و با بررسی دقیق

راهنمای خرید ویلا در رامسر

رامسر یکی از بهترین مناطق شمالی ایران است. برای همین بسیاری از هموطنان عزیز به دنبال راهنمای خرید ویلا در رامسر برای بهره بردن از زیبایی این بخش از خطه سرسبز شمال هستند. در صورتی که شما هم قصد خرید ویلا در شمال و در یکی از مناطق خوش آب و هوا و سرسبز کشور را داشته باشید، شاید برایتان سوال باشد که چرا باید در رامسر ویلا بخریم؟ چه شرایط آب و هوایی منحصر به فردی بر این منطقه حاکم است؟ یا این که محدوده قیمتی ویلا در این منطقه چقدر است و چگونه می توان بهترین ویلا را برای خرید پیدا کرد؟

ما در این متن قصد داریم شما را با نقاط جغرافیایی مختلف در رامسر و ویژگی‌های منحصر به فرد این بخش از استان مازندران آشنا کنیم و پس از نگاهی به تاریخچه این شهر، به محدوده قیمتی ویلا در رامسر و دسترسی محلی و تفریحی در این شهرستان زیبا اشاره کنیم.

چرا باید در رامسر ویلا بخریم؟

اگر قصد خرید ویلا در شمال ایران را دارید، اولین و مهم‌ترین سوالی که باید به آن پاسخ داده شود این است که چرا باید در رامسر ویلا بخریم؟ چرا سایر نقاط استان مازندران را انتخاب نکنیم؟

بسیاری از مردم ایران نام رامسر را شنیده اند و از شهرت آن آگاه هستند. حتی شاید بسیاری از شما نام کنواسیون بین المللی رامسر (که در رامسر برای حفاظت از تالاب ها و محیط زیست امضا شده است) را شنیده باشید. برای همین کنوانسون است که از نظر بسیاری از مردم دنیا، رامسر حتی شهرت جهانی دارد.

موقعیت منحصر به فرد رامسر برای خرید ویلا 

قرار گرفتن در مجاورت دریای خزر (یا دریای مازندران، کاسپین ...) موقعیت ویژه ای را برای دست یافتن به آب‌ها و سواحل زیبای خزر فراهم کرده است. این ویژگی باعث جذب بسیاری از گردشگران در بسیاری از نقاط کشور شده است و این امر تمایل شهروندان متمول به خرید ویلا در رامسر را بیشتر کرده است.

"رامسر با قرار گرفتن در شمال کشور دارای ویلاهای لاکچری در بهترین شرایط آب و هوایی است و برای همین آرزوی هر فردی پیدا کردن و خرید یکی از این ویلاهای زیبا در شمال ایران و در استان مازندران است."

 اللته که در این مقاله که راهنمای خرید ویلا در رامسر است باید بدانید که زیبایی رامسر فقط در مرکز آن نیست و در اطراف آن نیز جاذبه‌های زیادی وجود دارد. به خصوص که مناطق ییلاقی رامسر مانند بخش جواهر ده بسیار زیبا هستند و اگر تجربه بازدید از این نقاط را داشته اید به طور حتم شما هم عاشق خرید ویلا در رامسر یا اطراف آن شده اید.

تاریخچه، شهرها و بخش‌های مختلف رامسر

رامسر در گذشته با نام سخت سر شناخته می شد. این شهر حدود صد سال پیش بخشی از تنکابن بوده است. اما در دوره پهلوی نام این بخش تغییر کرد و به تدریج شهرت آن افزایش یافت. به گونه ای که محل تنظیم یکی از قراردادهای بین المللی برای حفاظت از محیط زیست با نام کنوانسیون رامسر بوده است.

شما می توانید علاوه بر مرکز شهرستان، در بخش‌های دیگر ان نیز اقدام به سرمایه گذاری و خرید ویلا بنمایید. باید بدانید که از زمانی که رامسر از تنکابن جدا شده است، به عنوان یک شهرستان با چندین بخش اداره می شود. برای همین نقاط جغرافیایی رامسر را می توان با توجه به شهرها و دهستان های قرار گرفته در این بخش تقسیم بندی کرد و با بررسی محدوده قیمتی ویلا در بخش های مختلف این شهرستان، بهترین آن‌ها را برای خرید ویلا در رامسر انتخاب کرد.

لازم به ذکر است شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر در این شهرستان قرار گرفته‌اند که هر یک ویلاهای زیبایی را در خود جا داده اند و در کنار ده‌ها روستا و دهستان تشکیل دهنده این شهرستان یکی از سرسبزترین بخش‌های شمالی کشور هستند و ممکن است قیمت ملک در این بخش‌ها ارزان‌تر باشد.

با توجه به وسعت این شهرستان است که ظرفیت بسیار زیادی برای گردشگری و لذت بردن از زندگی با خرید انواع ویلا و آپارتمان یا باغ دارد.

نقاط جغرافیایی مختلف در رامسر در راستای راهنمای خرید ویلا در رامسر 

نقاط جغرافیایی در رامسر از یک سو به دریای خزر نزدیک هستند و از سوی دیگر در مناطق سرسبز قرار گرفته اند.

"در رامسر هم شاهد درختان سرسبز و محیط جنگلی هستیم و هم شاهد وجود سواحل زیبای دریای خزر می‌باشیم."

انواع ویلا در رامسر کدام هستند؟

اگر قصد خرید ویلا در رامسر را داشته باشید توجه کنید انواع ویلا و آپارتمان در رامسر به طور کلی به دو نوع ویلای ساحلی (که مشرف به سواحل دریای خزر هستند) و سایر ویلاها (که از ساحل فاصله دارند) تقسیم خواهند شد.

" هر یک از ویلاهای قرار گرفته در ساحل خزر و یا در مرکز رامسر محدوده قیمتی و طرفداران خاص خود را دارند."

بررسی انواع ویلا در رامسر در راستای راهنمایی بهتر خرید ویلا در رامسر

آیا امکانات رفاهی و تفریحی در رامسر مناسب است؟

به هر یک از انواع ویلا و آپارتمان در رامسر که علاقه داشته باشید، به شما این اطمینان را می دهیم که یک ویلای اختصاصی در هر بخشی از نقاط جغرافیایی مختلف در رامسر که قرار گرفته باشد امکان لذت بردن از کلیه امکانات رفاهی و گردشگری موجود در این شهرستان را برای خریداران و شهروندان محترم در هر جایی از کشور که باشند فراهم خواهد نمود.

"خرید ویلا در رامسر با توجه به دسترسی محلی و تفریحی به دریای خزر، وجود مناطق سرسبز و جاذبه های گردشگری امکان رفاه حداکثری را برای شما فراهم خواهد نمود."

دسترسی محلی و تفریحی در رامسر چگونه است؟

رامسر عروس شهرهای ایران است. این تنها جمله ای است که می توان برای وصف زیبایی این بخش از استان مازنداران ذکر نمود. این شهر از یک طرف به دریای خزر و از سوی دیگر به کوه های البرز نزدیک است و این نزدیکی بین کوه و دریا باعث جلوه ای منحصر به فرد و ایجاد دسترسی محلی و تفریحی در رامسر به امکانات گردشگری و جاذبه های طبیعی متعددی شده است.

چرا رامسر شهرت جهانی دارد؟

همانطور که اشاره شد این شهر به عنوان یک جاذبه گردشگری در سطح بین المللی معروف است و تدوین کنوانسیون بین المللی رامسر در این شهر از جمله مهم ترین اتفاقاتی است که باعث افزایش شهرت و محبوبیت این شهر شده است.

نگاهی به چشم اندازهای طبیعی در رامسر

  1. قله های سر به فلک کشیده

دسترسی محلی و تفریحی در رامسر به کوه های البرز امکان لذت بردن از انبوه گیاهان بر دامنه رشته کوه البرز را در کنار چشم انداز زیبای مخروطی شکل کوه ها را با شما خواهد داد. این چشم اندازها یکی از زیباترین هدیه های طبیعت به خریداران ویلا در رامسر خواهد بود.

  1. آب گرم معدنی

با خرید ویلا در این شهرستان امکان لذت بردن از آب گرم های معدنی را خواهید داشت. در شهرهایی مانند کتالم و یا سادات شهر دسترسی محلی و تفریحی خوبی به استخرهای آب گرم ایجاد شده است.

  1. روستای جواهر ده

یکی از مناطق جغرافیایی مختلف در رامسر روستای جواهر ده است که با قرار گرفتن در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا زیبایی منحصر به فردی دارد. این روستا در فاصله 27 کیلومتری رامسر قرار دارد و مردم این روستا به باغداری و کشاورزی یا سایر مشاغل می پردازند.

سواحل رامسر

در صورت علاقه به خرید ویلای ساحلی در رامسر آشنایی با سواحل این شهرستان خالی از لطف نخواهد بود. سواحلی که هر یک دارای ویلاهای زیبا و منحصر به فردی هستند که برای مالکان خود آرامش و آسایش را به همراه می آورند.

سواحل قرار گرفته در کنار دریای خزر در شهرستان رامسر عبارت هستند از:

  • ساحل خلج
  • ساحل توسکاسرا
  • دهکده ساحلی
  • پلاژ ساحلی شهرداری
  • ساحل کتالم
  • ساحل نقره ای

لزوم آشنایی بیشتر با رامسر

توجه داشته باشید که ما با معرفی این مکان‌های تفریحی و زیبایی‌های طبیعی در رامسر قصد داریم شما را با بهترین مناطق برای خرید ویلا در رامسر آشنا کنیم. به طور حتم در صورتی که قصد خرید ویلا در رامسر را داشته باشید باید ابتدا با کلیه بخش‌ها و جاذبه‌های موجود در این شهرستان آشنا شوید و پس از آن با در نظر گرفتن محدوده قیمتی ویلا در رامسر نسبت به خرید ویلای مورد علاقه خود تصمیم گیری کنید.

راهنمای قیمتی خرید ویلا در رامسر

رامسر برای بسیاری ا‌ز افراد ثروتمند در تهران و حتی در کل ایران به خوبی شناخته شده است، این شهر را یکی از شهرهای لاکچری در ایران محسوب می کنند. برای همین باید انتظار داشت که محدوده قیمتی ویلا در رامسر گران و قابل توجه باشد.

شاید شما هم نام و آوزه رامسر را شنیده باشید و برای بارها به سواحل زیبای خزر سفر کرده باشید. در این صورت به خوبی می دانید که ویلاهایی که در رامسر قرار گرفته اند معمولا دارای معماری لاکچری و منحصر به فردی هستند. برای همین بسیاری از بازدیدکنندگان از این شهرستان در مرحله اول مجذوب زیبایی‌های طبیعی و سرسبزی آن خواهد شد و پس از آن ممکن است که خیره زیبایی‌های ویلاهای ساخته شده در رامسر شوند.

فاکتورهای تعیین کننده قیمت ویلا در رامسر چیست؟

به طور حتم مساحت ویلا و امکاناتی که دارد از جمله مهم ترین مولفه‌هایی هستند که بر روی محدوده قیمتی ویلا در رامسر تاثیر خواهند گذاشت. همچنین موقعیت جغرافیایی ملک تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت فروش آن خواهد داشت.

بهتر است برای آگاهی از قیمت ویلا در رامسر و محدوده قیمتی آن با یک مشاور املاک و یا افرادی که با بخش‌های مختلف شهرستان آشنایی دارند مشورت کنید.

چگونه انواع ویلا و آپارتمان در رامسر برای خرید انتخاب کنیم؟

اگر قصد خرید ویلا در  رامسر را دارید، بهتر است که به چند نکته مهم توجه کنید. اول از همه این که ممکن است بسیاری از مشاوران املاک و یا فروشندگان قیمت بالایی را برای انواع ویلا و آپارتمان در رامسر پیشنهاد کنند. این امر باعث می شود کسانی که بودجه کافی ندارند از خرید ویلا در رامسر منصرف شوند.

با این وجود به عنوان یک خریدار باید همواره سعی کنید تا با تحقیق و آشنایی با نقاط جغرافیایی مختلف در رامسر محل مناسبی را برای خرید ملک پیدا کنید.

به طور حتم در صورتی که تلاش کنید ممکن است که بتوانید به خواسته خود برسید. در این راه می توانید با مشاوران املاک زبده و یا افرادی که آشنایی کافی با محدوده قیمتی ویلا در رامسر دارند مشورت کنید تا شاید بتوانند راهی برای خرید یک ویلا و یا آپارتمان در رامسر متناسب با بودجه شما پیشنهاد کنند.

بررسی انتخاب انواع آپارتمان و ویلا در رامسر برای خرید

اهمیت امکانات ویلا در رامسر

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید ویلا باید به آن توجه داشته باشید امکانات مورد نیاز شما در ویلا است. بعضی از افراد به دنبال خرید یک ویلای لاکچری با کلیه امکانات تفریحی برای اقامت و برخورداری حداکثری خود از ویلا می باشند.

به خاطر داشته باشید که به طور حتم خرید یک ویلای لاکچری نیاز به پرداخت هزینه بالاتری خواهد داشت. همچنین خرید ویلا در نقاط جغرافیایی خاص نیاز به پول بیشتری دارد و هر چه مساحت باغ و یا ویلایی که خریداری کرده اید بیشتر باشد، یا اینکه در ساخت آن از مصالح بهتری استفاده شده باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

پس همواره تلاش کنید تا ابتدا انتظارات خود را برای خرید ویلا مشخص کنید، تا وقت و هزینه خود را بیهوده هدر ندهید و مشاوران املاک و یا سایر افراد آگاه به قیمت ملک نیز بهتر بتوانند به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه کنند.

راهنمای خرید ویلا در رامسر - جمع بندی

رامسر یکی از بهترین شهرهای قرار گرفته در شمال است که شرایط آب و هوایی منحصر به فردی دارد. این شهر در استان مازندران قرار گرفته است و برای همین در یکی از سرسبزترین نقاط کشور و در مجاورت دریای خزر قرار گرفته است.

این شهرستان در دوره پهلوی رشد بسیار زیادی کرد و محل عقد یکی از کنوانسیون های بین المللی بوده است. رامسر در حال حاضر نیز بسیار زیبا و سرشار از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است که می تواند برای خریداران ویلا و آپارتمان در رامسر جذاب باشد.

با توجه به این که بهترین شرایط آب و هوایی بر این شهر رویایی حاکم است، آرزوی بسیاری از افراد خرید ویلا در رامسر است. ما در این متن تلاش کردیم شما را با ویژگی‌های منحصر به فرد رامسر آشنا کنیم تا در حد توان خود پاسخ سوال چرا باید در رامسر ویلا بخریم را در اختیارتان قرار داده باشیم. به طور حتم اگر با نقاط جغرافیایی در رامسر آشنایی ندارید، با کمی تلاش و آشنایی با بخش های مختلف این شهرستان و مشاوره با افراد آگاه خواهید توانست محل مناسبی را برای خرید ویلا پیدا کنید.

ما همچنین نکاتی را در ارتباط با محدوده قیمتی ویلا در رامسر بیان کردیم تا با مشخص کردن انتظارات خود (از بین انواع ویلا و آپارتمان ساحلی و یا سایر ویلاهای قرار گرفته در این شهرستان) امکان انتخاب و خرید یکی از آن‌ها را داشته باشید.

 

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۰.۰
۰ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران