محله های اداری تهران

محله های اداری تهران

توسط اکبری

آیا با بهترین محله های اداری تهران آشنا هستید؟ می دانید خرید آپارتمان در تهران دارای چه شرایطی است؟ سایت کلید املاک در ادامه توضیحات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

 خرید آپارتمان در تهران برای راه اندازی دفاتر اداری

تهران به عنوان پایتخت ایران یک شهر بزرگی است. این شهر برای کاریابی موقعیت شغلی بسیار زیادی دارد. از این رو بسیاری از افراد جهت شغل یابی به تهران مهاجرت می کنند. اما بسیاری از افراد نیز به دنبال راه اندازی یک شرکت یا دفتر شخصی هستند. این دسته از افراد نیز معمولا به دنبال ملک اداری خواهند بود.

از این‌ رو محله های اداری تهران گزینه مناسبی برای این افراد است. حال اینکه خرید آپارتمان در تهران به ویژه در محله های اداری آن شرایط خاص خود را دارد. معمولاً ملک های اداری نیز به صورت آپارتمان هستند که شهرداری به آنها مجوز اداری می دهد.

با این حساب شما به صورت قانونی و رسمی میتوانید اقدام راه اندازی یک شغل اداری کنید. قطعا که محله های اداری تهران در موقعیت های پرتردد قرار دارند. این محله ها به دلیل موقعیت کاری مورد توجه تمامی کاربران هستند.

به نوعی می‌توان گفت رفت و آمد ارباب و رجوع به این مناطق بسیار زیاد است. البته پیدا کردن یک محله مناسب نیز بسیار اهمیت دارد. از این رو کاربران بایستی ابتدا با موقعیت های اداری شهر تهران به خوبی آشنا شوید.

همچنین بررسی کنید: اجاره ویلا تهران

در این ساختمان ها می توانید دفتر وکالت، مطب، دفتر روزنامه، دفتر مهندسی، دفتر اسناد رسمی و یا غیره راه اندازی کنید. چنین محله‌هایی مزیت خاص خود را دارند و قطعاً که کمتر کسی در واحدهای مسکونی یک دفتر اداری را راه اندازی خواهد کرد. چرا که آپارتمان های مسکونی برای سکونت هستند و از طرفی رفت و آمد به یک واحد از این ساختمان میتواند برای همسایه ها مزاحمت ایجاد نماید.

اما موقعیت های اداری یا ساختمان های اداری مورد توجه مردم هستند و از این رو کاربران بیشتر در چنین موقعیت ها و ساختمان هایی به دنبال واحد مورد نظر خواهند گشت.

محله های اداری تهران

محله های اداری تهران را بشناسید

همانگونه که اشاره شد، تهران به عنوان پایتخت ایران و بزرگترین شهر شلوغ ایران نیز شناخته می‌ شود که موقعیت های بسیار مناسب و زیادی از نظر کاریابی دارد. از این رو می‌توان گفت معمولاً محله های اداری، تجاری و حتی صنعتی آن ا  یکدیگر جدا هستند. چنین  محله‌هایی دارای مجوزهای لازم از شهرداری برای راه اندازی کسب و کار مناسب می باشند.

حال اینکه کاربران عزیز به دنبال بهترین محله های اداری تهران هستند تا شغل مورد نظر خود را در آنجا راه اندازی کنند. خرید آپارتمان در تهران برای راه اندازی یک دفتر اداری نیز همانند دیگر آپارتمانها شرایط خاص خود را خواهد داشت. اما اگر می خواهید با بهترین محله های اداری این شهر آشنا شوید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

منطقه ۶ تهران

به عنوان یکی از مناطق خاص و مناسب اداری شهر منصوب می شود. این منطقه مرکزی رو به شمال تهران رتبه هفتم توسعه و کسب و کار را دارد. به نوعی می‌توان گفت منطقه ۶ تهران به عنوان قلب تجاری تهران شناخته می شود. در این منطقه شرکت ها و اداره های بسیار زیادی وجود دارد. امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، کریم خان و ایرانشهر جزو محله های منطقه ۶ هستند که می توانید این منطقه را برای راه اندازی یک کسب و کار مناسب انتخاب کنید.

بررسی بیشتر: اجاره ویلا کردان

منطقه ۳ تهران

یکی از مناطق کوچک است که از لحاظ رتبه بندی رتبه اول تجارت در تهران را به خود اختصاص می دهد. این منطقه شامل پاسداران، سیدخندان، اختیاری و غیره می شود.

نتیجه گیری

تهران به عنوان قلب و پایتخت ایران شناخته می‌شود که افراد زیادی در آن جهت راه اندازی کسب و کار سرمایه‌گذاری می ‌کنند. از این رو می توانید با محله های اداری تهران آشنایی پیدا کرده و در یک قسمت کسب و کار ره اندازید.

سایت کلید املاک به عنوان یک سایت تخصصی در این زمینه شما را راهنمایی می‌کند. کارشناسان مجرب سایت کلید املاک به عنوان برترین کارشناسان تهران جهت همکاری با شما عزیزان پاسخگو هستند. پس اگر به دنبال یک منطقه اداری مناسب با قیمت مناسب هستید با ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۴.۰
۱ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران