چه مغازه ای سود بیشتری دارد؟

چه مغازه ای سود بیشتری دارد؟

توسط اکبری

شاید شما هم از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید پیش از راه اندازی مغازه خود بررسی کنید که چه مغازه ای سود بیشتری دارد. اهمیت این موضوع به این دلیل است که از این طریق می توانید کار پر سودی را انتخاب کرده و تمامی شرایط و نکات آن را یاد بگیرید. با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب کلید املاک به بررسی آن می پردازیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا لیستی از مغازه های پرسود را به شما معرفی کنیم. 

چگونه تشخیص دهیم چه مغازه ای سود بیشتری دارد؟ 

برای اینکه متوجه شوید که چه مغازه ای سود بیشتری دارد باید به تحقیق و جستجو بپردازید. می توانید تحقیقات را به طور میدانی و بر اساس آمار ثبت شده به نتیجه برسانید. ما انواع مغازه ها و میزان سود هر یک را بررسی کرده ایم و به این نتیجه رسیده ایم که مغازه هایی که در ادامه معرفی می کنیم دارای سود بالایی هستند. 

۱- مغازه بستنی فروشی

بستنی فروشی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا به عنوان یک شغل پردرآمد محسوب می شود. در فصل بهار و تابستان، فروش بستنی و دیگر فرآورده های خنک به حداکثر می رسد. با به پایان رسیدن فصول گرم و رسیدن فصل پاییز و زمستان فروش بستنی کم شده اما نوشیدنی های گرم در بستنی فروشی ها به فروش می رسند. بدین شکل می توان گفت که چه مغازه ای سود بیشتری دارد زیرا اکثر مردم در فصول سرد خود را به یک لیوان شیر کاکائو یا قهوه گرم مهمان خواهند کرد. 

 

 

۲- مغازه طلا فروشی

قطعا شما هم می دانید که طلا ارزش بسیار زیادی دارد و چند مثقال از آن میلیون ها می ارزد. انتخاب مغازه طلا فروشی گزینه بسیار ایده آل و مناسبی است اما نیاز به سرمایه زیادی دارد. اگر شما بتوانید سرمایه اولیه این کار را فراهم کنید و چالش های مسیر آن را نیز رفع نمایید با چند سال کار کردن به سود بسیار زیادی دست پیدا می کنید. پس به این گزینه نیز برای راه اندازی مغازه فکر کرده و در صورت امکان کار خود را شروع کنید. 

در صفحه خرید و فروش تجاری در سایت کلید املاک گزینه هایی قرار گرفته که دیدن آن ها خالی از لطف نیست.

۳- مغازه شیرینی فروشی

شیرینی فروشی یکی از شغل های پردرآمد و خوشمزه دنیا است که با طیف وسیعی از شیرینی روبرو می گردد. در این شغل درآمد خوبی نصیب فرد شده و حتی اگر بخشی از شیرینی ها به فروش نرسد مجددا به چرخه تولید برگشته و هدر نخواهد رفت. این شغل رونق خوبی دارد و اگر کسی بخواهد بداند چه مغازه ای سود بیشتری دارد می تواند به آن فکر کند. برای راه اندازی چنین فروشگاهی می توانید در ابتدا با یک کارمند کار خود را شروع کنید و به مرور همه چیز را گسترش دهید. 

۴- مغازه فرش فروشی

فرش و موکت گزینه اصلی در دکوراسیون داخلی ایرانی محسوب می شود. بدون فرش چیدمان و به کار بردن وسایل در دکوراسیون سخت و دشوار است. علاوه بر خانه ها در مغازه ها، هتل ها، فروشگاه های چند منظوره و دیگر مکان ها از فرش به عنوان نماد اصیل ایرانی و کاربردی استفاده می گردد. بنابراین اگر بتوانید یک مغازه فرش فروشی داشته باشید و در آن به فروش انواع فرش ها بپردازید، سود خوبی خواهید داشت. 

 

 

۵- مغازه لوازم بهداشتی و آرایشی

قطعا شما هم در سطح بازار مغازه های لوازم بهداشتی و آرایشی مختلفی را دیده اید که همیشه شلوغ هستند و یک لحظه هم بدون مشتری نمی شوند. این مغازه ها سود بسیار خوبی دارند زیرا مخاطب هدف آنها طیف وسیعی از جامعه است. در هر خانه ایرانی چند مصرف کننده لوازم بهداشتی و آرایشی وجود دارد و این مهر تاییدی بر پر سود بودن این مغازه می باشد. 

نکات مهم راه اندازی مغازه پر سود

۱- به این موضوع توجه کنید که موقعیت مغازه شما نیز در سودآوری آن نقش دارد. بدون شک یک مغازه در مرکز شهر بسیار مورد توجه است و خرید خوبی از آن شکل می گیرد. در بخش های کم تردد مشتریان نیز کم خواهند شد و سودآوری پایین می آید. پس به هنگام راه اندازی فروشگاه به این نکته توجه داشته باشید. 
۲- برای اینکه بدانید چه مغازه ای سود بیشتری دارد به تحقیقات موجود در اینترنت بسنده نکرده و به صورت میدانی نیز تحقیقات خود را کامل کنید. 
۳- سعی کنید از یک مغازه کوچک با تعداد کارکنان کمتر، کار خود را شروع کرده و در ادامه حرفه خود را گسترش دهید. 

همچنین اگر قصد خرید آپارتمان در تهران دارید، پیشنهاد می کنیم رویلینک کلیک کنید و از گزینه های ارزان قیمتی که کلید املاک در اختیارتان گذاشته است، بهره مند  شوید.

 

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۵.۰
۱ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران