کلید املاک/ مجله های کلید املاک/ توصیه های اجاره و خریدخانه/ مقایسه قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران
مقایسه قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

مقایسه قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

توسط اکبری

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید به هر دلیلی قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران را بدانید به شما توصیه می‌کنیم که این مقاله از کلید املاک را از دست ندهید. با هجوم مردم شهرستان‌های مختلف به شهر تهران قیمت آپارتمان های تهران روز به روز در حال افزایش می باشد. البته این افزایش قیمت صرفاً به خاطر هجوم مردم به این شهر نیست بلکه تورم افسار گسیخته که در کشور حاکم است دلیل اصلی بالا رفتن قیمت آپارتمان در شهر تهران می باشد اما سوالی که پیش می‌آید این است که تفاوت قیمت در مناطق مختلف تهران به چه صورت است. ما در این مقاله به بررسی و مقایسه قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران پرداخته ایم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید آپارتمان در تهران

افزایش قیمت آپارتمان در تهران

بهتر است قبل از مقایسه قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران ابتدا نگاهی به افزایش قیمت آپارتمان ها در شهر تهران بیاندازیم اکنون که این مقاله برای شما نگارش میشود در آخرین ماه های  سال ۱۴۰۱میباشد  باید بگوییم که در شش ماهه ابتدایی سال متاسفانه قیمت خانه و آپارتمان در تهران ۱۵ درصد افزایش داشته است به گواه آمارهای بانک مرکزی میانگین ارزش خانه های منطقه ۱ از متری ۷۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در فروردین ماه به ۸۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در شهریور ماه رسید. افزایش ۱۵ درصدی قیمت مسکن در این منطقه از تهران در حالی اتفاق افتاد که این عدد کمترین میزان رشد نسبت به تمام مناطق پایتخت را داشته است. ولی باید بگویم که این خبر و آمار برای شش ماه ابتدایی سال است و قیمت آپارتمان متاسفانه در این چند ماه نیز افزایش چشمگیری داشته است ما در ادامه این مقاله به بررسی و مقایسه قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران می پردازیم.

پیشنهاد مطالعهرهن و اجاره آپارتمان مسکونی در تهران

بررسی و مقایسه قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

همانگونه که گفتم قیمت مسکن در ماه‌های ابتدایی سال اخیر به شدت افزایش یافته است این افزایش قیمت مسکن در تهران بیشتر به چشم میخورد  قیمت مسکن در محلهای مختلف تهران با یکدیگر متفاوت می باشد به شکلی که با سرمایه ثابت می توان خانه هایی با امکانات بسیار متفاوت در محله های مختلف تهران خریداری کرد. ما دراین مقاله مبنا را برای خرید خانه،۵ میلیارد تومان گذاشتیم و مقایسه می کنیم که با ۵ میلیارد تومان میشود در چه قسمت هایی از تهران خانه خرید.

اگر شما به خانه های نوساز علاقه مند هستید می توانید با این مبلغ یک واحد ۶۵ متری در پونک که  تک خواب هستند را خریداری کنید، یک واحد آپارتمانی ۸ ساله در خیابان پیروزی با متراژ ۹۰ نیز دارای دو اتاق خواب این روزها تقریباً ارزشی ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی دارند. پس می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد اگر شما قصد خرید یک آپارتمان را با مبلغ پنج میلیارد ونیم را دارید میتوانید واحد هشت ساله با متر۹۸ و دو اتاق خواب را در همین منطقه خریداری کنید.

در مقایسه قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران می توانیم بگوییم که شما با مبلغ ۵ میلیارد تومان می توانید یک آپارتمان ۷۵ متری دو خوابه در صادقیه خریداری کنید. یک واحد آپارتمانی ۳۰ ساله در اکباتان با متراژ ۶۰ متری یک اتاق خواب این روزها معادل چهار میلیارد و نیم معامله و قیمت گذاری شده است. شما می توانید با بودجه ۵ میلیارد تومانی واحدی ۱۷ ساله در سعادت آباد به متراژ ۶۰ متردارای یک اتاق خواب خریداری کنید همچنین با این مبلغ از سرمایه می توانید یک آپارتمان ۷۵ متری در تهرانپارس غربی که شش سال است ازساخت آن می گذرد و دارای دو تا خواب می باشد را خریداری کنید.اگر قصد خرید خانه بزرگتر با ۵ میلیارد تومان را دارید می توانید در سلسبیل خانه با متراژ ۱۰۰ متر و دو اتاق خواب با همین قیمت خریداری کنید.

نکته مهم در مورد مقایسه قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

نکته‌ای که باید حتما آن را ذکر کنیم این است که قیمت های ذکر شده برای زمستان ۱۴۰۱ می باشد پس با توجه به گرانی بی قید و شرط همه چیز مخصوصاً خانه قبل از اینکه بخواهید سرمایه خود را نقد کنید و اقدام به خرید خانه و آپارتمان در تهران کنید بهتر است ابتدا قیمت نهایی را از بانگاهای محل هایی که قصد خرید خانه در آن را دارید را بدانید.

امیدوارم که با خواندن این مقاله توانسته باشیم به بررسی و مقایسه قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران را به درستی انجام داده باشیم و شما با مطالعه  این مقاله بتوانید با توجه به بودجه مد نظر خود یک آپارتمان خوب خریداری کنید.

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۰.۰
۰ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران