با ۲۰۰ میلیون چیکار کنم؟

با ۲۰۰ میلیون چیکار کنم؟

توسط اکبری

در بعضی مواقع پیش می آید که افراد مبلغی در دست دارند و نمی دانند با آن چه کاری انجام دهند. این استیصال و ناآگاهی برای انسان بسیار آزار دهنده است. فرض کنید ۲۰۰ میلیون پول دارید، فکر می کنید با این میزان پول می شود چه کاری انجام داد. شاید بگویید با ۲۰۰ میلیون چیکار کنم زیرا این میزان پول را مبلغ کمی می دانید! دست نگه دارید، هنوز هم با وجود گرانی ها و تورم موجود در جامعه می توان با ۲۰۰ میلیون کارهای پر سودی انجام داد. اگر شما هم می خواهید با این مبلغ کار پر سودی انجام دهید پس با ما در کلید املاک همراه باشید. 

۱- راه اندازی کسب و کار اینترنتی با 200 میلیون

شما می توانید با این مبلغ در یک زمینه خاص شروع به فروش اینترنتی کنید. به طور مثال می توانید بخشی از این پول را برای تهیه جنس کنار گذاشته و مابقی را صرف راه اندازی سایت و رسیدگی به آن خرج کنید. با گذشت زمان می توانید فروش خود را افزایش دهید و به چند برابر سرمایه اولیه خود دست یابید. فروش اینترنتی انواع وسایل، لوازم و خوراکی ها در جامعه امروزی قابل اجرا است و این می تواند به شما در این زمینه کمک کند تا با الگوبرداری از نمونه های موفق، کار خود را شروع کنید. 

۲- راه اندازی کافی شاپ

اگر شما هم مدام از خودتان می پرسید که با ۲۰۰ میلیون چیکار کنم پس راه اندازی کافی شاپ بهترین گزینه است. امروزه جوانان از کافی شاپ ها به شدت استقبال می کنند و ساعاتی از روز خود را به آن اختصاص خواهند داد. اگر بتوانید مکان مناسبی را اجرا کرده و با وسایل زیبا و دلنشین به طراحی یک کافی شاپ بپردازید، سرمایه اولیه خود را تا چند برابر می توانید افزایش دهید. 
هر اندازه که دکوراسیون کافی شاپ شما جذاب تر و خلاقانه تر باشد، در جذب مشتری موفق تر خواهد بود. مکان و موقعیت کافی شاپ نیز در سودآوری آن موثر است. کافی شاپ های موجود در مرکز شهر مورد توجه طیف وسیعی قرار می گیرند و سود بسیاری نیز دارند. 

۳- راه اندازی میوه فروشی

میوه و سبزیجات از جمله موارد ضروری در خانه ها می باشد. هیچ خانه ای نیست که در آن سبزیجات وجود نداشته باشد زیرا بسیاری از غذاهای ایرانی نیز بر پایه سبزیجات می باشد. حال اگر شما بتوانید با مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون یک مغازه میوه فروشی راه اندازی کنید و در آن به فروش سبزیجات نیز بپردازید به سود بسیار بالایی دست پیدا خواهید کرد. می توانید تنها میوه ها و سبزیجات خاص را در فروشگاه خود بفروشید و این بستگی به انتخاب شما دارد. 

 

 

۴- راه اندازی فروشگاه لبنیات

لبنیات بخشی از نیاز بدن ما انسان ها هستند که به اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. پنیر، شیر و ماست سه نمونه پرطرفدار از لبنیات هستند که توسط خانوارها به مصرف می رسند. در سفره ایرانی وجود شیر، پنیر و ماست بسیار لازم است و از دیرباز مورد استفاده بود است. اگر شما هنوز برای کار خود تصمیمی نگرفته اید و با این چالش روبرو شده اید که با ۲۰۰ میلیون چیکار کنم پس به فروشگاه لبنیات فکر کنید. این فروشگاه می تواند فروش خوبی داشته باشد و با تامین نیاز مردم سودآوری بالایی داشته باشد. 

برای اینکه بدانید چه مغازه ای سود بیشتری دارد این مقاله را بخوانید.

۵- راه اندازی پرورش قارچ

قارچ ها انواع مختلفی دارند و به منظور مصارف خاصی به تولید می رسند. قارچ های سفیدی که در سطح بازار مشاهده می کنید تنها یک نوع از قارچ های مصرفی می باشد. بخشی از قارچ ها تنها مصرف دارویی دارند و باید به میزان مشخصی مصرف شوند. شما می توانید با مبلغ ۲۰۰ میلیون، قارچ پرورش دهید و آن را در شهر و استان خود به فروش برسانید. اگر بتوانید قارچ های دارویی تولید کنید و آن را به تمامی شهرهای کشور و حتی به دیگر کشورها ارسال کنید، به سود کلانی دست خواهید یافت. 

۶- راه اندازی پرورش آلوئه ورا

آلوئه ورا گیاهی شناخته شده در ایران و جهان است. این گیاه خاصیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل هم به عنوان خوراکی و هم در صنایع آرایشی و بهداشتی به کار می رود. اگر دچار استیصال شده و از خودتان می پرسید که با ۲۰۰ میلیون چیکار کنم پس پرورش آلوئه ورا بهترین مورد است. تنها کافی است زمینی را به این کار اختصاص داده و از آلوئه ورا ها مراقبت کنید. از این طریق می توانید سودی از این کار به دست آورید و حتس با فرآوری آلوئه ورا سودآوری خود را تا چند برابر بیشتر کنید‌. 

 


 

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۵.۰
۱ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران