امکانات پروژه ستین

امکانات پروژه ستین

پروژه ستین یکی از لوکس ترین و مجلل ترین پروژه ها و یکی از مجموعه های برتر در زمینه شهرک سازی است که در منطقه‌ی ۲۲ واقع می باشد. هدف از تاسیس این مجموعه ساخت مسکن برای تمامی مردم با پایین ترین قیمت ممکن در منطقه می باشد؛ که می تواند فضای مناسبی را در اختیار شما و خانواده تان قرار دهد. پروژه بی نظیر چیتگر در یکی از بهترین موقعیت ها و در املاک چیتگر قرار داشته و بنابراین از نظر موقعیت مکانی بسیار عالی می باشد. همچنین تنوع متراژ بالایی دارد و واحدهایی از متراژ ۶۰ متر تا ۱۸۰ متر در آن وجود دارد. شرکت سازنده این پروژه آرین سازه است که جزو پر رزومه ترین شرکت های سازنده برج های منطقه ۲۲ است.

در این مقاله از سایت کلید املاک به پروژه ستین می پردازیم.

درباره شرکت آرین سازه:

درباره-شرکت-آرین-سازه

شرکت آرین سازه یکی از شرکت های متخصص و مجرب در زمینه ساخت انواع پروژه های مسکونی و ساختمانی می باشد. این شرکت سالیان درازی است که در امر انبوه سازی فعالیت داشته است. حدود ۱۶ سال فعالیت یکپارچه و بدون وقفه و توسعه یافته از خدمات شرکت آرین سازه است؛ و با استفاده از نیروهای متخصص و مدیران متعهد و فنی توانسته است اعتماد مردم را به سوی خود جلب کند. خدماتی که تاکنون این شرکت انجام داده است شامل مواردی از قبیل پروژه آبشار منطقه، 160 واحد واقع در بروجرد، ۲۲ پروژه اداری تجاری یاس 3، مدرسه حضرت معصومه، آب و فاضلاب بروجرد، کلاس های شهید بهشتی، مسکن مهر ازنا و هنرستان دوره است. همچنین پروژه‌هایی از قبیل پروژه پدافند هوایی، پروژه افرا، پروژه کانتراست مال و پردیس شرق نیز از پروژه های در حال اجرا توسط شرکت آرین سازه است.

مشخصات پروژه ستین:

مشخصات-پروژه-ستین

همانطور که گفته شد پروژه ستین متعلق به شرکت آرین سازه است و در منطقه ۲۲ یا چیتگر، بلوار اردستانی قرار دارد. مشخصات این پروژه عبارتند از مساحتی به اندازه  تقریبا نوزده هزار متر مربع در حال ساخت شامل دوازده برج دوازده طبقه که هر طبقه از آن دارای هشت واحد است؛ همچنین تعداد واحد ها در کل ۱۱۰۰ واحد خواهد بود که زمان تقریبی تحویل این واحدها بنا به اعلام شرکت آرین سازه حدود ۴۸ ماه می باشد. متراژ واحدهای پروژه ستین آرین سازه در متراژ های شصت متر، نود متر، صد و بیست متر، صد و پنجاه متر، صد و شصت متر، صد و هفتاد متر، و صد و هشتاد متر قابل پیش خرید و سرمایه‌گذاری است.

امکانات پروژه ستین:

 

امکانات-پروژه-ستین

این پروژه امکانات زیادی به شرح زیر خواهد داشت:

  •  لابی و لابی من ۲۴ ساعته
  •  چشم انداز ابدی باغ ملی گیاه شناسی
  • 3  لاین آسانسور
  •  سالن اجتماعات و سالن ورزشی برای هر بلوک
  •  پیست دوچرخه سواری و فضای سبز
  •  زمین فوتبال و محوطه برای بازی کودکان
  •  زمین چند منظوره ورزشی یا استخر و سونا
  •  لاندری روم (فضای اختصاصی برای شستن و اتو کردن لباس)
  •  هایپر مارکت
  •  سیستم تهویه پارکینگ
  •  مصالح و متریال درجه یک
  •  رستوران مجلل به همراه کافی شاپ
  •  پارکینگ و انباری اختصاصی

دسترسی های پروژه ستین:

 با توجه به موقعیتی که پروژه ستین در آن قرار دارد دسترسی به راههای ارتباطی زیر در این پروژه وجود دارد. این پروژه به اتوبان تهران- کرج، اتوبان حکیم و اتوبان شهید خرازی دسترسی دارد. همچنین این پروژه در نزدیکی بیمارستان تریتا قرار داشته که این مساله نیز توانسته به مزیت های این پروژه بیفزاید. علاوه بر این، پروژه ستین به ایستگاه مترو در ضلع غربی پروژه دسترسی داشته و نیز به مراکز رفاهی بام لند، باغ ملی گیاه شناسی، بازار بزرگ ایران مال، و مرکز تجاری اداری رز مال نیز نزدیک است.

بیشتر بخوانیم:

هوش مصنوعی در املاک و مستغلات

 بازار مسکن در مرز حباب

بررسی موقعیت مکانی پروژه از دریاچه چیتگر:

دریاچه خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر به عنوان یک مرکز و پایگاه برای پروژه ستین به حساب می آید. در واقع پروژه‌هایی که در اطراف دریاچه وجود دارند، نسبت به پروژه های دورتر از آن دارای قیمت بیشتری نیز هستند. دریاچه چیتگر مکان مناسبی برای سکونت و سرمایه‌گذاری است؛ اما پروژه های دورتر از اطراف دریاچه نیز بی فایده نیستند و مزیت آن، دوری از ازدحام اطراف دریاچه است. بنابراین رشد پروژه هایی که دورتر از دریاچه هستند را نیز نمی‌توان از نظر سرمایه‌گذاری نادیده گرفت. همانطور که گفته شد این پروژه در بلوار اردستانی و در موقعیت مکانی تقریباً نزدیک به دریاچه قرار گرفته است. همچنین دسترسی عالی به اتوبانهای اطراف خود داشته که این موضوع باعث می‌شود مزایای دیگری از قبیل داشتن زمین سه بر، نور کافی، نقشه عالی و غیره برای این پروژه به وجود بیاید.

بررسی موقعیت مکانی ستین از ساختمان تجاری ایران مال:

یکی از مزایای بسیار عالی پروژه ستین از نظر موقعیت مکانی، نزدیکی آن به مجتمع ایران مال است. این موقعیت مکانی باعث شده است که انتخاب و خرید این پروژه های جذاب تجاری- مسکونی تبدیل به یک سرمایه گذاری جذاب و پرسود شود. دسترسی این پروژه تا مرکز خرید ایران مال، یک فاصله پنج دقیقه ای است. این موقعیت باعث شده است که سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر از نظر دسترسی به تمامی نیازها و همچنین پیشرفت این پروژه اقدام به سرمایه گذاری کنند. در واقع وجود مجتمع بزرگ ایران مال این پروژه را به یک محله عالی و سطح بالای زندگی تبدیل کرده است؛ که علاوه بر مزایای بیشماری که دارد از آلایندگی کمتری نسبت به دیگر نقاط تهران نیز برخوردار است.

بررسی موقعیت مکانی پروژه سِتین از پارک جنگلی چیتگر:

واضح هست که پارک ها و بوستان های جنگلی از بهترین مکان های شهری بوده و مکانی برای اوقات فراغت و سپری کردن روزهای تعطیل هستند. وجود پارک چیتگر در نزدیکی پروژه ستین عامل دیگری است که توانسته است به جذابیت این پروژه اضافه کند.  بوستان چیتگر امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد از قبیل پیست دوچرخه سواری، پیست پیاده روی، باشگاه سوارکاری، باغ وحش، باغ راز هستی و غیره. فاصله پروژه ستین تا پارک جنگلی چیتگر مسافتی حدود ۵ کیلومتر داشته که از نظر زمانی حدود هشت دقیقه است.

بررسی موقعیت مکانی پروژه سِتین از ایستگاه مترو:

از دیگر مزایای موقعیت مکانی پروژه ستین نزدیک بودن آن به ایستگاه متروی وردآورد میباشد. ایستگاه مترو وردآورد از ایستگاه های خط ۵ مترو تهران بوده و در کیلومتر ۱۶ بزرگراه تهران کرج قرار دارد. ورودی های ایستگاه در خیابان دارو پخش شهید اردستانی قرار دارند. همچنین خط های اتوبوسرانی این ایستگاه شامل ایستگاه مترو وردآورد به شهرک وردآورد، ایستگاه مترو وردآورد به پایانه دریاچه (شهدای خلیج فارس) و ایستگاه مترو وردآورد به شهر قدس می باشد. همچنین این ایستگاه خطوط تاکسی نیز دارد.

پروژه ستین و بررسی کارشناسی موقعیت:

رکن اصلی که در قیمت یک پروژه بسیار می‌تواند تأثیرگذار باشد، موقعیت و مکانی است که پروژه در آن ساخته می‌شود. هرچقدر که یک پروژه به مراکز تفریحی و گردشگری نزدیک باشد، می‌تواند سودآوری بیشتری را به ارمغان بیاورد. حتی اگر پروژه در منطقه‌ای باشد که در آینده رونق و توسعه آن پیش‌بینی شده باشد؛ می‌تواند جهش بسیار خوبی از نظر قیمت داشته باشد.

مزایا و محاسن برج ستین و بررسی  آنها:

 

مزایا-و-محاسن-برج-ستین-و-بررسی -آنها

  • ثبت پلاک ثبتی برج ستین در قرارداد

 پلاک ثبتی در قرارداد این پروژه ذکر شده و شرکت سازنده آن که همان آرین سازه است، موظف به تحویل پروژه در ۴۸ ماه آتی می باشد.

  • قرارداد این پروژه به صورت کامل و شفاف است.

 این پروژه از معدود پروژه هایی است که در قرارداد خود ضرر و زیان وارده را نیز متعهد می‌شود. این مسئله‌ای است که در پروژه‌های تعاونی ساز صورت نگرفته و در واقع قرارداد این پروژه‌ها باز بوده و بدون ذکر ضرر و زیان وارده است.

  •  تعهد دریافت سند

 پروژه ستین به سرمایه گذاران تعهد می دهد که به مدت یکسال بعد از تحویل، سند تفکیکی به اعضای خود می دهد؛ که معمولاً پروژه های تعاونی ساز چنین تعهدی را به عهده نمی گیرند.

  • ذکر مصالح مورد استفاده در پروژه

در قرارداد این پروژه تمامی مصالحی که مورد استفاده قرار گرفته است با تمام جزئیاتش ذکر می شود. این یک مزیت فوق‌العاده برای پروژه به حساب می آید.

پروژه ستین گامی نو در سرمایه گذاری:

در سال‌های اخیر بازارهای سرمایه گذاری مانند طلا، بورس، سکه و ارز آشفتگی و نوسان زیادی را به خود دیده است. در این شرایط شاید بهترین تصمیم برای سرمایه گذاری انتخاب و رجوع به بازارهای باثبات تر مثل بازار مسکن باشد. بازار مسکن با وجود اینکه افت و خیزهای فراوانی در چند سال اخیر داشته است، اما می‌توان آن را جزو بازار های مطمئن و سودآور سرمایه گذاری دانست. همچنین بازارهای سرمایه‌گذاری دیگر مانند بورس و سکه فقط جنبه سرمایه‌گذاری دارند؛ اما بازار مسکن علاوه بر جنبه سرمایه گذاری، جنبه مصرفی نیز داشته و این یک مورد مناسب محسوب می شود.

با این تفاسیر سرمایه گذاری در پروژه ستین می تواند یک گزینه عالی محسوب شود. با سرمایه‌گذاری در این پروژه در واقع با یک تیر، دو نشان را میزنیم. اولین نشان سرمایه گذاری کوتاه مدت با سوددهی بالاست و دومین نشان سکونت و خانه دار شدن است.

همانطور که گفته شد، پروژه ستین تنوع متراژ بالایی داشته و در منطقه‌ای وجود دارد که از نظر موقعیت مکانی بسیار عالی محسوب می شود. با توجه به تمامی مطالب گفته شده می توان آینده ای روشن و همچنین چند برابر شدن سرمایه خود را با سرمایه‌گذاری در این پروژه شاهد باشیم. علاوه بر این، این پروژه از نظر آب و هوایی نیز یک گزینه بسیار عالی است. زیرا منطقه مروارید شهر یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران بوده که نسبت به دیگر نقاط تهران از آلودگی کمتری نیز برخوردار است. دسترسی پروژه و نزدیکی آن به اتوبان ها نیز رفت و آمد را راحت‌تر کرده و باعث می شود که قشر عظیمی از جمعیت، به این منطقه کشانده شود.

 تمام موارد ذکر شده می تواند سرمایه گذاری در پروژه ستین را به یک سرمایه گذاری مطمئن و با ریسک بسیار پایین تبدیل کند.

قیمت پروژه ستین چقدر است؟

 

قیمت-پروژه-ستین-چقدر-است؟

در رابطه با قیمت پروژه ستین ذکر این نکته ضروری است که تمامی نماینده های پروژه ستین که در واقع زیر مجموعه کارگزاری رسمی هستند، باید قیمت دقیق و مصوبه اعلام شده توسط شرکت آرین سازه را رعایت کنند. این قیمت برای متراژهای مختلف پروژه به شرح زیر می باشد:

برای متراژ ۶۰ متری پیش پرداخت ۲۹۰ میلیون و اقساط ماهیانه ۱۰ میلیون تومان است. قیمت تمام شده برای این متراژ ۸۷۰ میلیون تومان می باشد؛ به عبارتی هر مترمربع 14.5 میلیون تومان است.

 برای متراژ ۹۰ متری پیش پرداخت 435 میلیون و اقساط ماهیانه ۱۵ میلیون تومان است. قیمت تمام شده برای متراژ ۹۰ متری یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان بوده که به ازای هر متر مربع 14.5 میلیون تومان می باشد.

 برای متراژ ۱۲۰ متری پیش‌پرداخت ۵۸۰ میلیون و اقساط ماهیانه ۲۰ میلیون تومان است. قیمت تمام شده متراژ ۱۲۰ متر، یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان است، که یعنی هر متر مربع قیمتی معادل با ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد.

 متراژ های ۱۵۰ متری پیش پرداختی به مبلغ ۷۵۰ میلیون و اقساط ماهیانه ۲۵ میلیون تومان دارند. به عبارتی قیمت تمام شده برای متراژ ۱۵۰ متری ۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان بوده که هر متر مربع آن قیمتی برابر با ۱۴.۸ میلیون تومان دارد.

متراژ ۱۶۰ متری پیش پرداختی به مبلغ ۸۲۰ میلیون و اقساط ماهیانه ۲۶ میلیون و پانصد هزار تومان داشته که قیمت تمام شده آن 2 میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان است. به عبارتی هر متر مربع ۱۴.۹ میلیون تومان تمام می‌شود.

 متراژ ۱۷۰ متری نیز پیش پرداختی معادل با ۸۹۰ میلیون و اقساط ماهیانه ۲۸ میلیون تومان داشته که قیمت تمام شده آن برابر با ۲ میلیارد و ۵۲۹ میلیون تومان است. این به معنی آن است که هر متر مربع ۱۴.۹ میلیون تومان قیمت دارد.

 و در نهایت برای متراژ ۱۸۰ متری باید پیش پرداختی به مبلغ ۹۶۰ میلیون و اقساط ماهیانه ۳۰ میلیون تومان پرداخت کرد. به عبارت دیگر قیمت تمام شده متراژ ۱۸۰ متری، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که هر متر مربع آن قیمتی برابر با ۱۵ میلیون تومان دارد.  

نظرات خود را درباره این مقاله از سایت کلید املاک با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۰.۰
۰ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران