کلید املاک/ مجله های کلید املاک/ توصیه های اجاره و خریدخانه/ بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان
بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان

بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان

توسط اکبری

خیلی از افراد قصد خرید آپارتمان در تهران را دارند و به همین خاطر دنبال این  هستند تا در بهترین و مناسب ترین منطقه تهران اقدام به خرید آپارتمان کنند.معمولا وقتی از بهترین و بهترین ها صحبت می کنیم فقط می توانیم یک معیار را در نظر بگیریم و به گفته کلید املاک باید معیارهای گوناگون و مختلفی را برای بهترین بودن در نظر بگیریم در مورد آپارتمان گرانتر بودن صرفاً نشانه بهتر بودن نیست وقتی بودجه شما با بودجه لازم برای خرید آپارتمان در بهترین منطقه تهران اختلاف زیادی داشته باشد پس بهترین منطقه می تواند منطقه ای باشد  که هم راستا و هم اندازه با بودجه مد نظر شما باشد.اگر شما هم مایلید که بدانید بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان کدامند تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. چرا که ما در این مقاله به بررسی بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان پرداخته ایم.

معیارهای بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در تهران چیست؟

همان گونه که گفتیم معیارهای مختلف برای بهترین بودن در هر چیز وجود دارد در آپارتمان نیز معیارهای مختلفی برای بهترین بودن وجود دارد معمولاً بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان با معیارهای مختلفی سنجیده می شود که مهمترین آنها عبارتند از: آمار، کیفیت زندگی، قیمت، آب وهوا و سرمایه گذاری...

همچنین برای رهن و اجاره آپارتمان مسکونی در تهران از کلید املاک کمک بگیرید

بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان از نظر آمار

اگر بخواهیم ملاک بهترین بودن را برای خرید آپارتمان در تهران آمار بدانیم باید بگوییم که طبق آخرین گزارش‌ها بیشترین معاملات سال های اخیر در مناطق ۲،۳،۵،۶ تهران انجام شده است و اگر بخواهیم حجم معاملات را به عنوان یک معیار بدانیم می توانیم هر یک از این مناطق را به عنوان بهترین منطقه برای خرید آپارتمان به حساب بیاوریم.

بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان از نظر کیفیت زندگی

باید بگویم که عوامل مختلفی در کاهش و افزایش حجم معاملات مسکن در یک منطقه موثر و دخیل میباشد. اما عواملی که می‌تواند سالانه دچار تغییر شوند به واسطه این تغییر ها و طبق جدول حجم معاملات در مناطق ۲۲ گانه تهران کیفیت زندگی یکی از معیارهای ثابت برای خرید آپارتمان در تهران می باشد اگر مولفه های کیفیت زندگی را آب و هوای مناسب، امنیت و دسترسی به مراکز رفاهی و تفریحی و همچنین فضاهای سبز بدانیم بهترین مکان برای خرید آپارتمان در مناطق ۱۳ و ۶ می باشد با این حال مشخص است که برای خرید آپارتمان در چه مناطقی به دلیل شاخص رفاه بالاتر باید بودجه بیشتری در نظر بگیرید.

بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان برای سرمایه گذاری

بااینکه بعضی از افراد به قصد زندگی در تهران اقدام به خرید آپارتمان می‌کنند ولی باید بگویم که خیلی از افراد دلیل اصلی شان ازخرید آپارتمان در تهران سرمایه گذاری می باشد اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که قصدتان سرمایه‌گذاری در تهران می باشد باید مولفه رشد قیمت را به عنوان اساسی ترین معیار انتخاب و خرید آپارتمان قرار دهید طبق گزارش های تغییر قیمت، قیمت مسکن در مناطق ۲۱,۱۸,۱۳,۷ بیشترین سیر صعودی را داشته اند و مناطق ۷ و ۱۸ با افزایش ۱۰ درصدی پیشرفت چشمگیر تری نسبت به سایر مناطق داشته اند. پس با توجه به احتمال روند افزایش قیمت در این مناطق بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان برای سرمایه گذاری این مناطق می باشند.نکته قابل توجه در این مورد این است که مناطق ۲۰،۱۷ به ترتیب با ۱۶ و ۹ درصد کاهش قیمت بیشترین کاهش قیمت را در مناطق ۲۲ گانه تهران داشته اند.

بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان با توجه به قیمت

همانگونه که گفتیم یکی از معیارهای بسیار مهم برای خرید خانه و آپارتمان مخصوصاً در تهران قیمت آن می باشد قیمت از نظر بیشتر خریداران مهم ترین معیار برای خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران است این معیار علاوه بر اهمیت خاصیت تعیین کننده در خرید آپارتمان را نیز دارد باید بدانید که منطقه یک تهران با اختلاف گرانترین منطقه برای خرید آپارتمان در این شهر می باشد. و مناطق ۲۳ و ۶ در رتبه های بعدی این جدول قرار دارند بنابراین اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید می توانید اقدام به خرید آپارتمان در مناطق ذکر شده کنید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی بهترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که بهترین مناطق برای خرید آپارتمان با توجه به معیارهای خاصی مانند آمار،کیفیت زندگی ،آب و هوای مناسب، قیمت و سرمایه گذاری بستگی دارد.امیدوارم که توانسته باشیم با نگارش این مقاله اطلاعات کافی در این مورد را در اختیار شما قرار داده باشیم.

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۳.۵
۲ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران