کلید املاک/ مجله های کلید املاک/ توصیه های اجاره و خریدخانه/ مزیت‌ های خرید ویلا در مازندران و شمال
مزیت‌ های خرید ویلا در مازندران و شمال

مزیت‌ های خرید ویلا در مازندران و شمال

مزیت‌ های خرید ویلا در مازندران

واقعاً چرا خرید ویلای شمال تبدیل به یکی از کابوس‌های مردم ما شده است؟ با اینکه مزیت های خرید ویلا در مازندران به اندازه موهای سرتان است. البته کمی هم چاشنی اطلاعات لازم است! همچنین می توانید راهنمای خرید ویلا در نور و  رامسر را در ادامه بخوانید. 

آمارها نشان می‌دهد هر روز به تعداد افرادی که تمایل دارند در شمال ویلا بخرند افزوده می‌شود. خب همین افزایش آمار نیز چراغ سبز خوبی به سودجویان داده تا بتوانند از مردم سو استفاده کنند.

شاید همین است که کابوس مردم ما خرید ویلای شمال است. شاید هم به دلیل قیمت‌های سرسام آوری است که گاه ازاین ویلاها می‌شنویم. هرچه که هست نتوانسته مردم ما را از خرید ویلای شمال باز نگه دارد. در این مقاله قرار است با مزیت‌های خرید ویلای شمال و مازندران آشنا شوید. همچنین یک راهنمای جامع و کامل درباره خرید ویلا در نوار شمالی را مطالعه می‌کنید. پس با ما تا انتها همراه باشید.

جاذبه‌های شگفت‌انگیز استان مازندارن

اگر ساکن تهران باشید و به استان مازندران سفر کنید؛ اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند؛ آب و هوای پاک این استان است. البته تمام نوار شمالی کشور نسبت به کلان شهر‌ها آب و هوای بهتری دارند. اما شهرک‌هایی که در این استان قرار دارند از نظر آب و هوایی شگفت انگیز هستند.

مازندران یکی از استان‌هایی است که به طور مستقیم با دریا در ارتباط است. از این رو نسیم خنک دریا را می‌توان در تابستان تجربه کرد. از سوی دیگر زمستان‌های این استان خشک و سرد نیست. بلکه نوعی سرمای ملایم و مسرت بخش دارد.

اما اگر از دسته افرادی هستید که از بوی دریا لذت می‌برید؛ مسلم است که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خرید ویلا در مازندران و شمال است. با این حال ویلاهای نزدیک به دریا گران‌تر هستند.

در مازندران شهرها با فاصله‌های بسیار کمی از یکدیگر واقع شده اند. یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در شمال و مازندران، فاصله کم شهرها و شهرک‌ها می‌باشد. البته طبیعی است چرا که این استان خاک حاصل خیزی هم دارد.

خاک حاصل خیز به معنای جنگل‌های شگفت انگیز است. جنگل‌هایی که معمولاً توسط انسان‌ها دست کاری شده اند. اما هنوز هم می‌توان ردپای طبیعت را در لا به لای درختان آن‌ها به خوبی مشاهده کرد.

توجیه اقتصادی از جمله مزیت های خرید ویلا در مازندران و شمال

راه‌های بسیاری برای سرمایه گذاری وجود دارد. از سپردن پول به دست بورسی‌ها و بانک‌ها گرفته تا کارآفرینی و تاسیس کارگاه! با این حال هیچ کدام از این راه‌ها نمی‌تواند آن طور که باید و شاید مفید باشد. حداقل در ایران و در این شرایط ممکن نیست!

از دیرباز خرید و فروش ملک به عنوان یکی از راه‌های مناسب درآمدی برای مردم ما مطرح بوده است. این طرح اگرچه غلط، اما امروزه می‌تواند سود بسیاری برای شما به همراه داشته باشد.

به طور کلی خرید ویلا در مکان‌هایی که سرسبز و خوش آب و هوا هستند می‌تواند توجیه اقتصادی داشته باشد. آمارها نشان می‌دهد یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی که می‌توان در نوار شمالی کشور داشت؛ اجاره ویلا است.

افزایش تقاضای خرید ویلا در شمال باعث شده بسیاری روی به این کار بیاورند. اما نکته حائز اهمیت این است که این افراد معمولاً سواد کافی برای این کار را ندارند. بنابراین اگر قصد خرید ویلا در شمال و مازندران با توجیه اقتصادی را دارید؛ توصیه می‌کنیم با کارشناسان این حوزه ارتباط بگیرید.

خانه‌های بهشتی!

ویلاهای شمال به دلیل افزایش تقاضایی که داشته‌‌اند و ارزش افزوده‌‌ای که هر معماری تمایل داشته به ملک اضافه کند؛ زیبا و ساده هستند. این ویلاهای نوساز می‌توانند نظر هر بیننده‌‌ای را مجذوب خود کنند.

مازندران با ویلاهای نوساز خود دغدغه‌هایی همچون پوسیدگی چوب‌ها، از بین رفتن دیوارها و… را از بین برده است. معمولاً متریال‌هایی که در این ویلاها استفاده شده است؛ به رطوبت مقاوم هستند. از این رو نباید انتظار داشت به این زودی‌ها از بین بروند.

هرچه تازه ساز‌تر طراحی مدرن تر! همه می‌دانند که سلیقه مردم امروز با افرادی که در دهه ۳۰ یا ۴۰ زندگی می‌کرده‌‌اند تفاوت پیدا کرده است. این ویلاها می‌توانند انتظاراتی که در زمان حال دارید را برآورده سازند. حتی برخی از آن‌ها ویلاهای آینده هستند!

سومین نکته‌‌ای که این ویلاها را ویلاهای بهشتی کرده است؛ بهره وری بالای آن‌ها می‌باشد. ویلاهایی که در استان مازندران هستند معمولاً ساخته شده‌‌اند تا انرژی‌های طبیعی بیشتری دریافت کنند. نورگیر، غیر نسا، با طراحی منحصر به فرد و سادگی بالا این خانه‌ها را بهشت‌های آینده کرده است.

یک زندگی با چاشنی تفاوت

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که خرید ویلا در شمال می‌تواند به شما هدیه کند؛ طعم یک زندگی دیگر در کنار زندگی معمولی است که دارید. آن هم در یک شهر متفاوت!

آداب، رسوم و خلاصه همه چیز شهرهای ایران با یکدیگر متفاوت است. مسلم است که سبک زندگی در این شهرها هم با یکدیگر متفاوت است. این تفاوت اگر در یکی از شهرهای بزرگ زندگی کنید بیش از پیش دیده می‌شود.

تصور کنید از یک زندگی شهری که مدام با صدای بوق ماشین‌ها و دود و دم سر و کار دارد؛ وارد زندگی دیگری شوید که صبح با صدای خروس بیدار شده و به اصلاح گل و گیاه بپردازید. مسلم است که این تفاوت می‌تواند روحیه شما را بهبود بخشد.

از جمله مزایای خرید ویلا در شمال و مازندران که شاید از آن لذت نبرید؛ مسافرت‌های جمعی است. اگر شما در شمال ویلا بخرید نه تنها شما بلکه اطرافیان شما نیز می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

سفر کردن همیشه دغدغه‌های مخصوص به خود را دارد. کجا بخوابیم؛ چه بخوریم؛ کحا برویم و… تنها سر سوزنی از این دغدغه‌ها هستند. با خرید ویلا در شمال و مازندران می‌توانید از شر طیف کثیری از این دغدغه‌ها رهایی پیدا کنید.

در شمال ویلا بخریم یا ویلا بسازیم؟

باید بگویم در دوراهی سختی گیر افتاده اید. اما اجازه دهید کلید املاک شما را راهنمایید می‌کند! کافی است بدانید هدفتان از خرید ویلا در شمال چیست؟

مسلم است که خرید ویلا ساده‌تر و سریعتر از ساخت ویلا است. اما اگر می‌خواهید یک ویلای رویایی و کامل بسازید که هر آنچه می‌خواهید در آن رعایت شده باشد؛ بهتر است ویلا بسازید.

در شمال بهتر است ویلا بخریم یا بسازیم؟

دردسرهای ساخت ویلا در شمال و مازندران

سخت‌ترین و مشکل‌ترین کاری که باید انجام دهید؛ دریافت مجوزهای قانونی است. البته این کار را نیز می‌توان حل کرد؛ اما به یاد داشته باشید که باید مجوزهای بسیاری از افراد و سازمان‌های بسیاری اخذ کنید.

باورکنید یا خیر ساخت ویلا هزینه بیشتری نسبت به خرید ویلا دارد. هنگام خرید ویلا شما دقیقاً می‌دانید چقدر پول دارید و چقدر می‌توانید هزینه کنید. اما هنگام ساخت ویلا این امنیت سرمایه از بین می‌رود. بنابراین ممکن است هزینه‌ها بیشتر از آن چیزی شوند که تصور می‌کردید.

سر و کار داشتن با چندین مهندس ساختمان و ارتباط با آن‌ها اگر در این کار تجربه نداشته باشید بسیار مشکل است. حتی انتخاب اینکه کدام یک را برای کار برگزینید؛ خود یک پروسه طولانی و نسبتاً مشکل است.

برای ساخت ویلا باید زمین داشته باشید. شاید تصور کنید زمین عمده‌ترین هزینه‌‌ای است که نگام ساخت ویلا باید بکنید. اما هنگام ساخت متوجه می‌شوید که هزینه دستمزدها و… بسیار بیشتر است. با این حال خرید زمین هم از جمله معایب ساخت ویلا در شمال است.

خرید ویلا در شمال با لبخند!

اگر حوصله، زمان و هزینه ساخت ویلا در شمال را ندارید؛ می‌توانید با یک لبخند زیبا وارد املاکی‌ها شده و املاک را ببینید. سپس یکی را انتخاب کرده و پای معامله بروید.

از جمله مزایای خرید ویلا در شمال و مازندران تنوع بالای ویلاهای آماده‌‌ای است که در این ناحیه دیده می‌شود. به جرئت می‌توان گفت این ویلاها تمام سلیقه‌ها را پشتیبانی می‌کنند. اما اگر شما هم در دسته افرادی هستید که می‌خواهند همه چیز مطابق میل آن‌ها پیش برود؛ بهتر است ویلا بسازید.

زمان یکی از مهم‌ترین مواردی است که خرید ویلا را بهتر و محبوب‌تر از ساخت ویلا کرده است. ویلایی که خریداری کرده‌‌اید را می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با همان هزینه‌‌ای که در نظر دارید خرید کنید.

هنگام خرید ویلا دیگر لازم نیست ماه‌ها زمان بگذارید تا ویلا آماده شده و سپس خرید کنید. می‌توانید همین امروز ویلای آماده خود را تحویل بگیرید.

راهنمای خرید ویلا در مازندران

یکی ساحل دوست است و دیگری دریا را ترجیح می‌دهد. یکی صحرا و سکوت آن را می‌پسندد و یکی شلوغی خیابان برایش ملودی است! پیش از خرید ویلا در مازندران و به طور کلی شمال کشور باید ببینید از یک ویلا دقیقاً چه انتظاری دارید.

هنگام خرید ویلا در مازندران باید دو احتمال کاملاً متفاوت را در نظر بگیرید. ویلایی که اکنون خریداری می‌کنید ممکن است تا سالیان سال برای خودتان باشد پس باید از آن لذت ببرید. همچنین ممکن است همین فردا بخواهید آن را بفروشید. پس باید مشتری پسند نیز باشد.

بهتر است مکان ویلا را در جایی انتخاب کنید که هم خودتان دوست داشته باشید و هم اگر روزی خواستید ملک را به فروش برسانید؛ مشتری بیابید. از سوی دیگر قیمت ویلاهای آن منطقه نیز باید با بودجه شما سازگار باشد.

در شمال کشور شهرک‌هایی با فاصله‌های کم از یکدیگر بنا شده‌‌اند که هیچ امکانات خاصی ندارند. تنها تعدادی ویلا هستند که در کنار یکدیگر ساخته و حتی برخی آپارتمانی هستند.

ویلاهایی هم هستند که با فضای باز بیشتر و به صورت تک به تک در مناطق مختلف ساخته شده اند. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام را بخرید. یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در شمال و مازندران این است که شما انتخاب می‌کنید در شهرک‌ها باشید یا ویلای مستقل داشته باشید.

هنگام خرید ویلا در شمال همانند خرید ویلا در تمام نقاط کشور، باید به یک املاکی مراجعه کنید. املاکی که علاوه بر اعتماد شما، بتواند بهترین‌ها را متناسب با نیازتان به شما ارائه کند. از سوی دیگر از پیچ و خم‌های قانونی املاک نیز به خوبی اطلاع داشته باشد.

مسلم است که قیمت یکی از اساسی‌ترین نکاتی است که باید در نظر داشته باشید. از این رو پیش از خرید ملک بهتر است اطلاعاتی حدودی از قیمت آن منطقه داشته باشید. مکان ویلاها تاثیر به سزایی روی قیمت آن‌ها دارد.

راهنمای خرید ویلا در مازندران با بررسی مزیت های خرید ویلا در شهرهای شمالی کشور

در کدام شهرهای مازندران ویلا بخریم؟

اکثر افراد با دیدن این سوال فکر می‌کنند که باید در رامسر و دیگر شهرهای معروف شمال و مازندران ویلا خریداری کنند. با این حال نباید اجازه دهید تئوری شهرهای آشنا و قدیمی همانند رامسر و چالوس شما را از انتخاب‌های دیگری که دارید منع کنند.

چمستان یکی از شهرهای استان مازندران است که در عین کوچکی مسافران زیادی را به خود اختصاص داده است. این شهر می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید ویلا باشد. چرا که فعالیت اقتصادی در آن به شدت رو به رشد است.

محمود آباد اگرچه در دسته شهرهای شناخته شده شمال قرار می‌گیرد؛ اما هنوز هم می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید ویلا باشد. این شهر ساحلی می‌تواند ویلاهای خوبی برای اجاره داشته باشد!

نوشهر یکی از قطب‌های فعال جذب توریست در استان مازندران است. شهری که اگر در مزیای خرید ویلا در شمال و مازندران به خرید ویلا در آن اشاره نکنیم؛ مذایقه کرده ایم! این شهر مناسب افرادی است که ویلاها را به دلایل اقتصادی خرید می‌کنند. برای افرادی که ویلا می‌خرند تا از طبیعت لذت ببرند نیز یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود.

بابلسر نگین انگشتر مازندران است. چرا که این شهر در محاصره رشته کوه البرز و دریا قرار گرفته است. از این رو مناظر کوهستانی شگفت انگیزی دارد.

در نهایت پس از بررسی مزیت های خرید ویلا در مازندران

عشاق طبیعت مشتاق به خرید ویلا در شمال هستند. اما لاجرم باید بدانند که این خرید از آن خرید‌هایی نیست که بتوان در عرض نیم ساعت صورت داد! باید با اطلاعات کافی به دنبال بهترین باشید یا حتی بهترین را بسازید. در این مقاله به طور کامل شفاف سازی کردیم که خرید ویلا بهتر است یا ساخت آن حال انتخاب با شماست.

از طرف دیگر نوار شمالی کشور سرسبز، خوش آب و هوا اما کمی گران قیمت است. با استفاده از راهنمای خرید ویلا در مازندران و شمال می‌توانید بهترین‌ها را بخرید. البته با کمی دقت!

همیشه فروشنده از جنسی که به فروش می‌رسد مهم‌تر بوده است. چرا که این فروشنده است که تضمین می‌کند بهترین را با بهترین قیمت خریداری کنید. درباره خرید ویلا شمال نیز همین موضوع صادق است.

کلید املاک با ارائه املاک در تمام نقاط مازندران مانند ویلا در نور، ویلا در رامسر و ... توانسته است دست واسطه‌ها را از این بازار کوتاه کند. از این رو قیمت‌ها شکسته شده است. از سوی دیگر این سایت با ارائه مقالات تخصصی و کامل در زمینه‌های مختلف از جمله مزیت های خرید ویلا زدر مازندران توانسته است اطلاعات شما را افزایش دهد. بنابراین می‌توانید از یک خرید ساده و با اطلاعات بالا آن هم در منزل لذت ببرید.

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۰.۰
۰ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران