کلید املاک/ مجله های کلید املاک/ مشاورین املاک/ بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا کجاست؟
بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا کجاست؟

بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا کجاست؟

توسط اکبری

سرمایه‌داران زیادی در سراسر جهان زندگی می‌کنند و دوست دارند که خانه‌های بزرگ‌تر و گران‌قیمت‌تری داشته باشند. چراکه خانه آن‌ها، نشان دهنده قدرت آن‌ها می‌باشد. به همین دلیل، خانه‌های بزرگ و گران قیمتی در دنیا وجود دارند. اما در این مورد سؤالی مطرح می‌شود. بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا در کجا قرار دارند؟ دارای چه امکاناتی هستند؟ و غیره. برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها با ما همراه باشید.

آگهی های خرید و فروش، رهن و اجاره انواع ملک را در سایت کلید املاک ببینید.

بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌ها دنیا در کدام شهرها واقع شده اند؟

بزرگ-‌ترین-و-گران‌-ترین-خانه‌-های-دنیا-در-کدام-شهر-ها-واقع-شده اند؟

در یک کشور، هر چقدر صنعت پیشرفته‌تر باشد، خانه‌های بزرگ‌تر و گران‌قیمت‌تر خواهد داشت. چراکه افراد سرمایه‌دار در این کشورها زندگی می‌کنند و این افراد به خانه‌های بزرگ‌تر و گران‌قیمت‌تری نیاز دارند. از جمله این کشورها:

  • آمریکا
  • فرانسه
  • انگلستان
  • هندوستان

حال زمان آن رسیده است که هر کدام از این خانه‌ها را بررسی کنیم. البته در نظر داشته باشید با توجه به افزایش آسمان خراش‌ها پنت هاوس‌های مختلف نیز جزء بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا قرار می‌گیرند که در ادامه تک تک آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بدانید : برای اطلاع از بهترین نمای ساختمان همراه کلید املاک باشید.

قلعه برن

قلعه-برن

 قلعه برن به نام قلعه دراکولا نیز شناخته می‌شود که در کشور رومانی واقع شده است. این قلعه بر روی تپه‌ای در مرکز این کشور قرار دارد که در قرن 14 ساخته شده است. این قلعه دارای 17 اتاق است و هر کدام از آن‌ها، با اجناس عتیقه و گران قیمت پر شده است و محل زندگی پادشاهان مختلف بوده است. این قلعه، یکی از گران‌ترین خانه‌ها نام گذاری شده است و قیمتی در حدود 135 میلیون دلار دارد.

آپ داون کورت

آپ-داون-کورت-

یکی دیگر از بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا آپ داون کورت است. این خانه در منطقه ویدلشم در انگلستان قرار دارد. در این خانه امکانات مختلف مانند سالن‌های خصوصی سینما، اتاق خواب‌های متعدد،  پارکینگ برای قرار گیری 8 لیموزین، اصطبل و زمین‌های

تنیس قرار دارد و قیمت آن در حدود 139 میلیون دلار برآورد شده است. این بنا در اوایل قرن 20 ساخته شده است.

مانورپ

مانورپ در لس آنجلس واقع شده است و وسعت آن در حدود 2.5 جریب می‌باشد. این منزل دارای امکانات متنوعی مانند استخر شنا، زمین تنیس، 123 اتاق خواب، سالن سینما و سالن زیبایی می‌باشد. این ساختمان برای یک کارگردان معروف در 1980 میلادی ساخته شده است و حال در اختیار مانور پترا اکلستون می‌باشد. این خانه در حدود 150 میلیون دلار قیمت دارد  و به سبک قصر ییلاقی ساخته شده است.

پینکل

یکی از بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا پینکل است که در مونتانا آمریکا قرار دارد. این خانه متعلق به تیم و ادنا بلیکسز است ( مدیران باشگاه یلوستون). این خانه در محله باشگاه یلوستون قرار دارد و با توجه به سردی هوا در این مناطق، تأسیسات گرمایشی در کف این ساختمان قرار داده شده است.

فرانچوک ویلا

فرانچوک-ویلا

فرانچوک ویلا، با 5 طبقه و با 5 اتاق خواب در زمان ملکه ویکتوریا در لندن ساخته شده است که 131 میلیون دلار قیمت دارد که متعلق به یک تاجر اوکراینی می‌باشد. این خانه حاوی باشگاه، سونا، استخر سرپوشیده و سینما است که با وسایل عتیقه و چوبی گران قیمت پر شده است.

عمارت هرست

عمارت-هرست

یکی دیگر از بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا، عمارت هرست می‌باشد. این عمارت در یک قلعه در سن سیمیون کالیفرنیا واقع شده است. این بنا 165 میلیون دلاری دارای 29 اتاق خواب، 3 استخر شنا، یک سالن سینما و یک ‌بار اختصاصی می‌باشد.

برکه فرفیلد

برکه-فرفیلد

برکه فرفیلد در نزدیکی یک دریاچه واقع شده است که متعلق به تاجری به نام ایرا رنرت لئون است. این خانه در منهتن آمریکا قرار دارد و قیمت آن، نزدیک به 197 میلیون دلار است که دارای حوضچه آب داغ، سالن بولینگ و زمین بسکتبال می‌باشد.

پنت هاوس هاید پارک

پنت-هاوس-هاید-پارک

این پنت هاوس، بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه دنیا (پنت هاوس) است که در لندن واقع شده است. این پنت هاوس 200 میلیون دلار قیمت دارد که مجهز به بار و زمین اسکواش می‌باشد. از طرفی تدابیر امنیتی شدیدی در این خانه برقرار است و در آن اسکن امنیتی چشم، اتاق امن و پنجره‌ها ضد گلوله قرار دارد.

ویلا لئوپولدا

ویلا-لئوپولدا

این عمارت، گران‌ترین عمارت دنیا تلقی شده است که 506 میلیون دلار ارزش دارد. این عمارت در زمان شاه لئوپولد دوم در فرانسه ساخته شده است. این ویلا، 27 طبقه است و 19 اتاق خواب دارد که در حال حاضر در اختیار خانواده سافرا است که بانکدار هستند.

آنتیلیا

آنتیلیا

خانه آنتیلیا، بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌ دنیا نام گذاری شده است. این خانه در یکی از محله‌های بمبئی هند قرار دارد که محل اقامت موکش آنبانی پنجمین انسان ثروتمند جهان می‌باشد. این کاخ 27 طبقه یک میلیارد دلاری، از فلسفه واستو شاسترا پیروی کرده است و دارای پارکینگ شش طبقه، سالن رقص، باغ چهار طبقه همراه با جکوزی می‌باشد.

ویلا لالیوبولدا

این ویلا، در اوایل قرن 20 میلادی ساخته شد که به یک ثروتمند لبنانی‌الاصل فروخته شد و پس از مرگش، به همسر او رسید. این ویلا در ساحل ریویرا واقع شده است که نمایی پانورامایی از دریا مدیترانه را به نمایش می‌گذارد. این ویلا به قیمت 750میلیون دلار یکی از بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا نام گذاری شده است و باغی در حدود 60 هزار متر مربع آن را فرا گرفته است.

قصر صداقت

این قصر در منطقه پالم پیچ در فلوریدا آمریکا واقع شده است که در حدود 125 میلیون دلار قیمت دارد. این خانه مساحتی در حدود 6 هزار متر مربع دارد که نمایی از اقیانوس را در خود دارد. علاوه بر آن، این بنا دارای یک استخر شنا، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 50 ماشین، 18 اتاق خواب و 22 حمام می‌باشد که متعلق به یک ثروتمند روس به نام دیمیتری ری بلوف است.

کاخ آرزوها در بریتانیا

کاخ-آرزو-ها-در-بریتانیا

یکی دیگر از بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا در انگلستان واقع شده است. این کاخ در حدود 200 سال پیش در ویبریج نزدیکی لندن بنا شده است و مجموعه‌ای از هنرهای آنتیک در آن وجود دارد. این کاخ دارای 8 اتاق است که از طریق این اتاق‌ها می‌توان به فضای بیرون کاملاً تسلط داشت. استخر شنا، سالن سینما و باغ 70 هزار متری از جمله امکانات این کاخ می‌باشند. این کاخ به قیمت 30 میلیون دلار به فروش می‌رسد.

آپارتمان‌های مختلف در دبی

آپارتمان‌-های-مختلف-در-دبی

دبی یکی از شهرهایی است که در آن برج‌های مختلفی وجود دارد که این برج‌ها به قیمت‌های گوناگونی فروخته می‌شوند. یکی از واحدهای آپارتمانی موجود در برج خلیفه دبی به قیمت 60 میلیون دلار فروخته شده است که بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌ دنیا که در دبی قرار دارد، نام گذاری شده است.

خانه شماره 18 و 19 در خیابان کنزینگتون

این خانه در لندن انگلستان متعلق به لاکشمی میتال است که به نام کاخ کنسینگتون شهرت دارد. قیمت هر متر این خانه، در حدود 170 هزار دلار می‌باشد. این خانه در قرن 19 به صورت یک برج دوقلو طراحی شد و پس از آن به صورت تاج بازسازی شد. این ساختمان، با سنگ‌های مرمر ساخته شده است و دارای امکانات گوناگونی می‌باشد.

املاک الیسون

این یکی از  بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌ های دنیا است که متعلق به لری الیسون می‌باشد که در کالیفرنیا واقع شده است. این ملک به سبک ژاپنی در سال 2004 ساخته شده است که در حدود 9 سال ساخت آن طول کشیده است. این ساختمان دارای 3 کلبه، هشت پل، سالن بدن‌سازی، دریاچه 5 هکتاری و دو باغ می‌باشد. در باغ‌های این خانه از درخت گیلاس، درخت افرا، بلوط و دیگر گونه‌های درخت ژاپنی به چشم می‌آید.

املاک بلوسوم

این مجموعه املاک در فلوریدا آمریکا واقع شده است که متعلق به شخصی به نام کنت گریفین می‌باشد. این خانه دارای امکانات مختلفی می‌باشد که جزء خانه‌های چند میلیون دلاری به حساب می‌آید.

خانه بیل گیتس

یکی دیگر از بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا خانه بیل گیتس می‌باشد که در سیاتل واقع شده است. این عمارت بسیار ساده می‌باشد که در حدود 66 هزار متر می‌باشد. در ساخت این خانه معماران معروفی به نام‌های کیونسکی جکسون و کاتلر اندرسون نقش داشتند که در حدود 7 سال به طول انجامید.

کاخ عشق

این کاخ در بورلی هیلز کالیفرنیا واقع شده است که 195 میلیون دلار قیمت دارد. این ویلا به سبک مدیترانه‌ای ساخته شده که دارای 12 اتاق خواب، 23 حمام، استخر شنا، زمین تنیس و آبشارهای مختلف می‌باشد. این خانه دارای یک سالن رقص گردان می‌باشد و یکی از بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌ های دنیا نام گذاری شده است.

قصر حباب‌ها

این عمارت 390 میلیون دلار است که توسط معمار مجارستانی در قرن 20 میلادی ساخته شده است. برای ساخت این خانه، از خانه‌های قدیمی الگو گرفته شده است و ارتقا یافته است. این ملک دارای سه استخر، باغ‌های مختلف و آمفی تئاتر است. این قصر متعلق به طراح مد فرانسوی می‌باشد.

ویلا لس سدرس

یکی دیگر از عمارت‌های بزرگ ویلا لس سدرس است که در حدود 450 میلیون دلار در فرانسه قرار دارد. این خانه در اوایل قرن 19 واقع شده است و 35 هکتار باغ در اطراف آن وجود دارد. علاوه بر آن این خانه دارای استخر شنا، اصطبل اسب و دیگر امکانات می‌باشد و یک کتابخانه بزرگ دارد که در حدود 3000 جلد کتاب در آن نگهداری می‌شود.

کلام آخر

بزرگ‌ترین و گران‌ترین خانه‌های دنیا در شهرهای مختلفی واقع شده است که اغلب این شهرها متعلق به کشورهای توسعه یافته است. این خانه‌ها در دوره‌های مختلف ساخته شده است و پس از مدتی بازسازی شده‌اند و افراد ثروتمند در آن‌ها زندگی می‌کنند و قدرت خود را از این طریق نمایش می‌دهند.

امیدواریم این مقاله از سایت کلید املاک مورد توجه شما خوانندگان قرار گرفته باشد.

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۰.۰
۰ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران