کلید املاک/ مجله های کلید املاک/ مشاورین املاک/ بهترین و معتبر ترین سایت های اجاره خانه در تهران
بهترین و معتبر ترین سایت های اجاره خانه در تهران

بهترین و معتبر ترین سایت های اجاره خانه در تهران

توسط اکبری

با توجه به نبود مشاغل زیاد دولتی و همچنین نبود کارخانه ها در شهرستان ها و استان های کوچک خیلی از افراد برای کار به تهران مهاجرت می کنند و به دلیل شرایط بد اقتصادی که دارند مجبور به اجاره و رهن خانه می باشند. در زمان های نه چندان دور افراد برای رهن و اجاره خانه مجبور بودند که به صورت فیزیکی به بنگاه های مسکن سر بزنند و به کمک آنها اقدام به اجاره خانه کنند. اما امروزه سایت های فراوانی وجود دارند که در راستای رهن و اجاره خانه به شما کمک می کنند. ما در این مقاله سعی داریم که به معرفی بهترین و معتبر ترین سایت های اجاره خانه در تهران بپردازیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

سایت کلید املاک

از این سایت به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین سایت های اجاره خانه در تهران یاد می شود.این وبسایت تمرکز اصلی خود را برای رهن و اجاره خانه در شهر تهران قرار داده است و در شهرهای بزرگ دیگری مانند اصفهان و شیراز کارآیی آنچنانی ندارد. برخلاف بعضی از سایت ها که یا آگهی آنها عکس ندارد و یا عکس های محدود و بی کیفیتی دارند. آگهی های موجود در کلید املاک همگی دارای عکس می باشند که این عکس ها به صورت حرفه‌ای و از تمام زاویه های لازم گرفته شده است.کیفیت و تعداد این عکس ها به قدری زیاد است که شما می‌توانید در خیلی از موارد فقط با دیدن عکس ها خانه مد نظر خود را انتخاب کنید. ارائه اطلاعات آماری در مورد بازار مسکن و همچنین معرفی مشاورین املاک کلید املاک یکی دیگر از خدمات این وب سایت می باشد. این سایت توسط متخصصان حوزه املاک اداره شده و دارای مجوز رسمی نیز می باشد.

دیوار

با اینکه سایت دیوار یک سایتی است که برای هرگونه معامله ای در آن اقدام می شود ولی باید بگویم که یکی از بهترین و معتبر ترین سایت های اجاره خانه در تهران نیز همین سایت دیوار می باشد. راحتی و دسترسی آسان و همچنین رایگان بودن این برنامه باعث شده است که خیلی از افرادی که مایل به اجاره و رهن خانه هستند از طریق این سایت اقدام به این کار نمایند. یکی از دلایل برتری دیوار نسبت به سایر سایت ها گستردگی پوشش موارد مختلف ملکی می باشد. شما در این سایت می توانید از ارزان ترین تا گران ترین واحد های موجود در تهران و همه شهرهای ایران را ببینید و با توجه به بودجه خود اقدام به رهن و اجاره هریک از آنها کنید. ولی یکی از پوئن های منفی این سایت این است که در خیلی از موارد خانه های قرار داده شده عکس ندارند و یا اگر عکس دارند عکس آنها بسیار بی کیفیت و محدود می باشد.

آدرس

هرچند که این سایت هنوز آنچنان که باید و شاید شناخته شده نیست و در بین کاربران محبوبیت چندانی ندارد ولی باید بگوییم که به زودی این سایت نیز به یکی از  بهترین و معتبر ترین سایت های اجاره خانه در تهران تبدیل میشود، چرا که این سایت از امتیازات ویژه ای برخوردار است. سایت آدرس به صورت تخصصی در زمینه اجاره فعالیت می‌کند و این می‌تواند یک ویژگی مثبت در این زمینه باشد. توجه داشته باشید که امکان خرید و فروش در این سایت وجود ندارد و تمام تمرکز این سایت بر رهن و اجاره می باشد. از دیگر ویژگی‌های این سایت می‌توان به سختگیری این سایت برای درج آگهی اشاره‌کرد. آگهی ها در این سایت توسط کارشناسان و متخصصان مسکن منتشر می‌شود و به همین دلیل تمام آگهی های  موجود در این سایت از اطلاعات کامل و عکس های با کیفیت برخوردار می باشد.

شما می توانید سایت های شیپور  و شب را نیز به لیست بهترین و معتبر ترین سایت های اجاره خانه در تهران اضافه کنید. البته باید توجه داشته باشید که سایت شب بیشتر در زمینه رهن و اجاره خانه های ویلایی و تفریحی فعالیت می کند.

نتیجه گیری

امروزه یکی از مهمترین دغدغه ها برای نسل جوان اجاره خانه می باشد. سایت های اجاره منزل در جهت تحصیل این جریان ایجاد شده اند، اما برای استفاده از آنها لازم و ضروری می باشد که نیازهای خود و ویژگی های آنها را بشناسید. امیدواریم که بتوانید با استفاده از یکی از این گزینه ها یک خانه خوب با بهترین و مناسب ترین هزینه در تهران رهن و اجاره کنید و از بودن در خانه خود احساس آرامش و امنیت کنید.

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۰.۰
۰ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران