بررسی نمای آجری مدرن

بررسی نمای آجری مدرن

توسط اکبری

آیا می دانید نمای آجر مدرن چیست؟ آیا با مزایای استفاده از نمای آجر مدرن آشنایی دارید؟ دنیای امروز عصر مدرن معماری لوکس با طرح های بسیار خاص و شیک است.

قبل از انتخاب هر نمایی ابتدا با مشخصات و مزایا و همچنین هزینه آن آشنا شوید. سایت کلید املاک در ادامه توضیحات کاملتری را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد.

بررسی نمای آجر مدرن

نما به عنوان بخش مهمی از یک ساختمان محسوب می شود. نماهای بسیار زیادی با در نظر قرار دادن پارامترهای مختلف وجود دارد. نمای آجری مدرن به عنوان پرطرفدار ترین نماهای کاربردی به ویژه در ساختمان های مدرن امروزی است.

این نما را با نام نمای آجر سفالی نیز می شناسند که به دلیل زیبایی بسیار محبوبیت دارد. این نما با گل نرم ساخته شده است  که  پس از پخت مستحکم می شود.

بررسی کنید: اجاره ویلا کردان

در اکثر بناهای قدیمی این نما را دیده‌اید. اما امروزه این نما به صورت مدرن و شیک مورد استفاده قرار می گیرد.   باستان شناسان سرچشمه آجر را از خاورمیانه، آسیای جنوبی و اروپا می دانند.

زیرا  اساس ساختمان های باستانیان این مناطق از انواع آجر سفالی و سرامیکی می باشد. تمامی انواع نماهای ساختمان در دنیای مدرن امروز، سعی در برگزیده شدن و بدست آوردن محبوبیت بیشتر در بین مردم دارند.

شاید برخی افراد این نما را قدیمی و منقضی شده بنامند، اما اگر بدانند که انواع نمای آجری ساختمان، امروزه چه غوغایی در معماری ایجاد کرده است، نظرشان عوض خواهد شد.

در اجرای این نما نیاز به تجهیزات خاصی ندارید. این مصالح در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند و با هنر و معماری ایران کاملا تطبیق دارند. اگر به دنبال شیک ترین نماهای جدید الهام گرفته از نماهای قدیمی هستید، می توان به همین نمای آجری اشاره کرد.

مزایای نمای آجری مدرن چیست؟

 یکی از اصلی ترین ویژگی های آجر نما انعطاف پذیری آن است. این نما توانسته در دنیای مدرن امروز خود را به طور کامل نشان دهد. وجود انواع نمای آجری از سنتی تا مدرن  از این ویژگی آجرها می باشد.

آجر با گذشت زمان پیشرفت زیادی داشته و این امر باعث شده که امروزه از آجر از نمای ساختمان استفاده بشود. آجر ها را به روش های قبل و سنتی به کار نمی برند.

نمای آجری را امروزه به سبک مدرن و با طراحی زیبا اجرا میکنند که یکی از نماهای خاص و منحصر بفردی می باشد. قطعا وقتی صحبت از نمای آجری می شود در ذهن ما نمایی با آجرهای زرد، قهوه ای و رنگهای گرم شکل می گیرد.

ولی با نسل جدید انواع نما شاهد فصلی نو از پروژه های ساختمانی با طراحی های مدرن، هستیم. امروزه نمای آجری در صنعت ساختمان سازی قدمت زیادی داشته و در نماهای ساختمان از آن استفاده می کنند که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می بخشد.

اگر که شما برای ساخت نمای آجری از آجر های مرغوب استفاده کنید دیگر نیازی به مراقبت طولانی مدت آن نیست. برای ساخت نمای آجری از مدل های مختلفی استفاده می کنند.

نمای سنتی، نمای آجری مدرن، نمای کلاسیک آجری، نمای خشک آجری و نمای آجری ساختمان ویلایی نمونه ای از انواع مدل های مختلف این نمای زیبا و پرطرفدار می باشد.

این آجر های مدرن از قیمت های نسبتا خوبی نیز برخوردارند. برای نمای آجرهای مدرن از آجر های نسوز استفاده میکنند. طرح های آجر نیز به سفارش مشتریان تولید میشود.

پیشنهاد کلید املاک: اجاره ویلا تهران

اجری های مدرن مزایای زیادی دارند. تولید آسان و مناسب بودن قیمت طراحی نمای آجری، دسترسی آسان به مواد اولیه آجر در نتیجه تولید راحت، قیمت مناسب این مصالح نسبت به مصالح دیگر و... از مهمترین مزایای محبوبیت این نما به شمار می روند‌.

نتیجه

در متن بالا به نمای آجری ساختمان و ویژه گی آن پرداختیم. این نما به عنوان زیباترین نماهای پرطرفدار در ساختمان‌های مدرن و حتی ویلاها است. اگرچه نمای آجری به عنوان نماهای سنتی می باشد اما امروزه به صورت مدرن اجرا می شود.‌

سایت کلید املاک تمام مطالب راجب ساختمان و نمای آجری مدرن را در اختیار شما عزیران قرار می‌دهد تا مردم هنگام خرید مصالح ساختمان با مشکل مواجه نشوند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات درباره این نمای آجری با مشاورین این سایت مشورت کنید.

 

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۰.۰
۰ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران