کلید املاک/ مجله های کلید املاک/ مشاورین املاک/ بهترین روستاهای اطراف تهران برای زندگی
بهترین روستاهای اطراف تهران برای زندگی

بهترین روستاهای اطراف تهران برای زندگی

توسط اکبری

آیا شما می دانید بهترین روستاهای اطراف تهران کدام است؟ در تهران برای زندگی کدام روستا مناسب می باشد؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای این مطلب همراه کلید املاک باشید.

کدام روستاهای اطراف تهران برای زندگی مناسب هستند

همانطور که می دانید امروزه با گرانی قیمت مسکن برای خرید و رهن و اجاره، افراد نمی توانند در تهران زندگی کنند و ترجیح می دهند که زندگی در روستا را انتخاب کنند. زیرا روستا نسبت به تهران شرایط آب و هوایی بسیار خوبی دارد. زندگی در تهران نه تنها هزینه زیادی می خواهد بلکه با هوای آلوده ای که دارد سلامت فرد را به خطر می اندازد به همین دلیل امروزه افراد برای زندگی، روستا را انتخاب می کنند. تهران به دلیل جمعیت زیاد و موقعیت اقتصادی عالی، یکی از شلوغ ترین شهرهای کشور محسوب می شود که همین موضوع گاهی برای افراد ممکن است دچار مشکل شود. همچنین در ترافیک ها وقت بسیاری را باید تلف کنند به همین دلیل می توانید یکی از بهترین روستاهای تهران که نزدیک به تهران می باشد و فاصله چندانی ندارد را برای زندگی انتخاب کنید ما در ادامه تعدادی از بهترین روستاهای اطراف تهران برای زندگی را معرفی کرده ایم.

بهترین روستاها در اطراف تهران

روستای بومهن

این روستا در نزدیکی دامنه های البرز است و شرایط آب و هوایی عالی دارد. این روستا در فاصله ۵۰ کیلومتری تهران قرار داشته و دارای جاذبه های تاریخی و سرسبزی می باشد. در سال گذشته تنها با ۲۰۰ میلیون شما می توانستید در این روستا یک آپارتمان خریداری کنید اما امروزه به دلیل افزایش قیمت نمی توان با این قیمت ها خانه خرید در روستای بومهن کم کم شهر سازی شروع شده است همین موضوع باعث شده است که افراد در آن جا سرمایه گذاری کنند.

اما اگر الان می پرسید با ۲۰۰ میلیون چیکار کنم؟ پیشنهاد می کنم مقاله مربوطه را بخوانید تا راهکارهای اقتصادی را یاد بگیرید.

لواسان

لواسان نیز از روستاهای دامنه جنوبی البرز و نزدیک ترین روستا به تهران بوده که همین موضوع باعث شده مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. رودخانه حاجرود به لواسان رسیده و در سد لتیان ریخته که همین امر منظره ای زیبا و موقعیت عالی را در لواسان ایجاده کرده است. لواسان یک روستای ییلاقی می باشد.

روستای اسداباد زعفرانیه

اسداباد نیز از روستاهای تهران می باشد که برای زندگی با برج های تهران محدود شده است. اسداباد سکونتگاه قدیمی منطقه شمیران بوده و برخی از خیابان های آن هنوز ساختار روستایی دارند. اسداباد از دوران قاجار بوده و امروزه ساختمان فرهنگستان هنر و بسیاری از مراکز مهم در این روستا واقع هستند.

شهرک اندیشه شهریار

این شهرک در نزدیکی تهران و در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار داد و جمعیت بسیاری نیز دارد. شهرک اندیشه دارای بهترین ویلاها می باشد، این شهرک نیز برای زندگی بسیار جای مناسبی می باشد. ضمنا برای اجاره ویلا تهران می توانید روی لینک کلیک کنید و شاهد قیمت های باورنکردنی باشید.

دهکده ییلاقی خانه کرج

روستای ییلاقی خانه های کرج نیز گزینه مناسبی برای زندگی می باشد. منظور ما دهکده ییلاقی خانه های کرج می باشد که یک مکان مناسب و دنج برای زندگی هستند و دارای ویلا های زیبا با تمام امکانات می باشد.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در تهران متناسب با بودجه کم هستید، روی لینک کلیک کنید.
سخن آخر 
همانطور که در مطالب بالا خوانده اید امروزه افراد به دلیل شرایط اب و هوای تهران، روستاهای اطراف آن را برای زندگی انتخاب می کنند. این روستا با توجه به شرایط آب و هوایی فوق العاده دارای تمام امکانات هستند و در برخی از روستاها خانه های لوکسی وجود دارد که نظر هر فردی را به خود جلب می کند؛ به همین دلیل و با وجود تمام امکانات افراد در روستاهای اطراف تهران سرمایه گذاری می کنند. بنابراین شما می توانید با مراجعه به سایت کلید املاک از تمام نکات مهم آن مطلع شوید، سایت کلید املاک نیز امروزه یکی از بهترین سایت ها می باشد که در بین افراد بسیار محبوب شده است و به راحتی می تواند بهترین روستاهای اطراف تهران را برای زندگی پیدا کند.


 

اشتراک گذاری
امتیاز و نظر کاربران
۵.۰
۱ نظر ثبت شده
امتیاز دهید
دیدگاه کاربران